2/10. rész

297 5 0
                                    

Reggel mikor felkeltem még mindig azon járt az agyam hogy beszélek Tommal és kiderítek mindent. Reggeli rutinom elvégzése után mentem is az iskolába. Kicsit korábban mint ahogy szoktam de csak azért mentem korán mert tudtam hogy csak ilyenkor tudok nyugodtan beszélni Tommal...

Mikor az osztályba értem megláttam Tomot. Oda mentem a padjához és leültem mellé. Arra méltatott hogy rám nézzen többre nem.

-Szia. Tom. -vártam hogy hát ha válaszol mivel nem tette így kénytelen voltam folytatni a mondani valómat.-Figyelj tudom hogy most haragszol rám. Csak azt nem tudom hogy most az a bajod hogy igent mondtam Samnek vagy mert nem vettem észre hogy te mit is érzel irántam.-ekkor Tom felém fordult.

-Nem rád haragszom hanem magamra mert nem léptem előbb. Tudom szemét volt tőlem ahogy tegnap viselkedtem veled. De kellett egy kis idő míg rendbe szedem a dolgokat a fejemben. Viszont jobb lenne ezt a beszélgetést máshol folytatni mert itt túl sokan vannak.

-Mennyünk akkor az udvarra ahogy láttam ma nem lesz első óránk.

Mikor ki értünk az udvarra akkor megláttam Ninát. Kicsit meglepődtem hogy kézen fogva áll Adammal és annak barátaival de agyon örültem neki. Mikor rám nézet intett egyet majd vissza fordult Adam bandájához. Kicsit furcsa volt ez nekem de nem szenteltem nagy figyelmet. Már nagyba beszélgettünk mikor valami fura érzés kerített hatalmába és fogtam magam és megcsókoltam.

Mikor elváltunk egymástól egy ideig még csendben voltunk majd mikor már kezdett a helyzet kínossá válni csak fogtam magam és elsétáltam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mikor elváltunk egymástól egy ideig még csendben voltunk majd mikor már kezdett a helyzet kínossá válni csak fogtam magam és elsétáltam. Tudom hogy nem ez volt a legjobb döntés de abban a helyzetben ezt tekintettem annak.

Mikor vissza értem az osztályterembe csak leültem a helyemre és nem tudtam semmire se figyelni.

Nina egész nap nem volt velem és nem is szólt hozzám. Nagyon szarul esett az egész. Otthon elmondtam mindent anyának aki nem nagyon tudott magyarázatot adni. Mivel nem volt mit csinálnom így úgy döntöttem hogy elmegyek a fotóstúdióba ahová apa vitt el.



Az épületbe érve egyből megkerestem Aaront.

-szia azt szeretném megtudni hogy Aaron Harpert merre találom?-kérdeztem a pultos hölgyet

-Szia az első emeleti fotóteremben van. De azt szeretném tudni hogy milyen ügyben keresed?

-Jaaa még múltkor voltam itt apukámmal És Aaron azt mondata hogy bármikor jöhetek. A nevem Emily Bieber.

-Oooooh tényleg meg említett téged akkor nem is tartalak fel tovább.

-Köszönöm viszlát.

-Viszlát.

Mikor beléptem a terembe akkor láttam ahogy Aaron épp egy modell csaj fotóz. Lassan véget mikor megfordult és meglátott akkor kicsit meglepődött de persze örült annak hogy végre megjelentem. Elkezdtünk beszélgetni meg fotózni és nagyon élveztem. Mikor hazaértem fáradtan mentem fürödni majd aludni.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang