Damian'dan
Offff ne uyumuşum...Gözlerimi açtığımda Barbara bana sarılıyordu.Sabah olmuş.Onu uyandırmadan kalktım ve kahvesiyle beraber Dick'e bakan Jason'nın yanına gidip suratına baktım beyaz saç tutamı çok dikkat alıyordu."Hiç uyumadın mı?"Beni ya takmadı yada duymadı."Jason!"Sıçrayıp bana baktı."Uyandın mı?Daha saat 5 Biraz daha dinlen.Bruce bile uyuyor."Kalımo kaldırdım Ve esneyişinin bitmesini bekliyorum..."Peki sen."dedim.Gülümsedi ve saçlarımı karıştırdı."Beni düşünme.Ben iyiyim."Kahvesini yudumlamaya devam etti.Bende yerime döndüm.
1 hafta sonra
Jason hala uyumamakta inat ediyordu.Dick için sürekli ayaktaydı.Uyandığını görmek istiyordu.Babam ve Barbara omuzuna dokundu."Jason biraz uyu.Bir hafta oldu.Gözlerinin altı morardı."Barbara gülümsemekle yetindi.Jason hayır dedi ve dışarı hava almaya çıktı.Tim ve biz konuşuyorduk.
"Bence az kaldı."
"Bencede"dedim."Yakında uyanır."
"O uyanıcak ama Jason kış uykusuna yatıcak."
"DRAKE!"Omuzuna vurup güldüm.
Dick'den
Nerdeydim?.. Kiminle?..derken Gözlerimi araladım.Tavan bembeyazdı.Kalbim çok yorgundu.Atmak için kendini zorluyordu.Buda canımı çok yakıyordu.Bu sebeple terliyordum.Canım çok yanıyor...Hareket edemiyorum.Başımı sadece sola zorla çevirdim.Cam bir alandan biri bana bakıyordu.Kim olduğunu zor seçtim.Bu Damian'nın kendisiydi."Damian..."dedim.Damian hızlıca arkasını döndü beni fark etmişti...
Suratımdaki nefes alma aleti rahatsız ediciydi.Birde makinenin 'Bip Bip Bip'sesi vardı.Takılan serum Ve verilen kanı hissediyordum...İçeri 2 kişi girdi.Birisi benimle konuşuyordu.
"Beni duyabiliyor nusunuz?"
Kafamı salladım
"Adınızı söyleyin lütfen."
Kısık sesimle söyledim."Dick Grayson."
"Harika."Adam Jason,Damian ve Tim'e baktı."Peki kardeşlerinizin adı?"
"Jason,Tim ve Damian..."
Serumun Ve yüzümdeki şeyin ayrıca kalp aletini çıkardıklarını anladım.Biraz daha Gözlerimi açabiliyordum.Odadan çıkarken Bruce'un sesini duydum.Ama ne dediği hakkında bir fikrim yok.Bir odaya geçtiğimde yine serum takıldı.Biraz canlandım.Dik duruyordum.Hatta şuan şişedekin su içiyorum.İçeri 5 kişi birden daldılar.Damian koşarak bana çsarıldı."Damian?"Bana döndü."İyisin!!"diye bağırdı.Damian çekilince ve Jason ve Tim.Bana sarıldı.Bruce saçlarımı karıştırdı.Barbara ise...Utandım.Tahmin edin artık.Jason"İyisin herhalde."İnledim."Sanırım.Bana ne oldu?"
Bruce kısaca anlattı Ve yine inledim.
Ama tekrar yanlarındaydım ya.Önemli olan o...
Gençler bana fikir verin tükenirsen yazamam!!!Help me!!