Hermiona se přetočila, neschopná zamhouřit oka,již několik dni. Rodina Weaslových se nabídla, že další Vánoční prázdniny může trávit s Ronem a Harrym v jejich malém, kouzelnickém domečku. Ze začátku se ji to moc nezamlouvalo,avšak představa, že bude Vánoce trávit sama, poněvadž odmítla jet s rodiči na Karibské ostrovy, ji pronásledovala téměř nepřetržitě. Uslyšela Harryho tiché oddechování a pretočila se na druhý bok. ,,Taky nemůžeš spát?" Ozvalo se z kouta a Hermiona zašeptala souhlas. Ronovi rozčepýřené vlasy rozpoznala i ve tmě. Jeho uklidňující úsměv zmírníl její starosti. ,,Nechtěla by jsi, třeba hrát nějakou hru?" Špitl a ona spolkla chuť se zasmát. ,,Jakou třeba?" Ušklibla se a Ron nasadil neohrožený výraz. ,,Povim ti,jednu děsivou historku." Hermiona přikývla a potichu se posadila, aby lépe viděla na Ronalda. ,,Jednou,když jsem byl malý,mamka mi vyprávěla o stínech,které žijí pod postelí. Kdykoliv nějaký zahlédneš,budeš jeho tvář vidět ve snech, až do konce života." Ron nasadil tajemný tón a pokračoval. Hermiona hltala každé slovo a pocit,že ji někdo sleduje, jí pronásledoval cely zbytek příběhu. ,,A tak moje teta propadla tomu prokletí,kterého se pozbytek života nemohla zbavit." Usmál se,jakoby to byl vtip,jež vypráví kamarádům ve škole. Hermiona přikývla a snažila se skrýt strach v očích. ,,Díky za historku." Dodala a Ron zívl. Lehl si na břicho a oddechoval. Hermiona byla strachy bez sebe. Na chvíli zaváhala, že vzbudí Harryho a poví mu své obavy, na to ale rychle zapomněla. Byla by mu k smichu a pozbytek zítřejšího dne, by si z ni utahoval. Proto sykla na Rona. Spal,jako zabitý avšak po pár minutách se probudil a otřel si oči. ,,Rone?" Řekla Hermiona vyděšeným hlasem a vstala z postele. ,,Nemohla bych za Tebou?" Ron zmateně přikývl a odkryl přikrývku. Hermiona se uvelebila vedle něj a obrátila se zády. Ron usnul téměř ihned, avšak ji stále něco k nepřerušenému spánku scházelo. Uslyšela šramot a chytla Rona za ruku. Jejím tělem projela vlna bezpečí a tepla. Teplá dlaň ji hřála a ona usnula. Ruku v ruce, zvláštně šťastná a spokojená, čekajíc na Ronovu reakci až se rano probudí.
ČTEŠ
Romione -romanticky příběh z jiného pohledu-
FanficMiluju Harryho Pottera a taktéž dvojici Ron+Hermiona. Proto jsem se rozhodla že napíšu příběh,jež bude víc o jejich lásce a náklonosti, která mi v knížkách a filmech dost chyběla. ČTETE VŠECHNA PRÁVA PATŘÍ AUTORCE J.K ROWLINGOVÉ.