Jungkook:
Çekim bittikten birkaç gün sonra Eunha ve benim olduğumuz bölüm bu akşamdı.
Aslında ben pek izlemeyi istemiyordum ama..gerçi istiyordum da hyunglarımın yanında pek bir izleyesim gelmiyor.
Akşam olduğunda Jin hyung televizyonu açtı. Ve harika ben televizyondayım.(!)
Açar açmaz Jimin hyung ve Yoongi hyung koltuğa oturup sırıtmaya başladılar.
Zaten bu günlerde bana gülmekten başka birşey yapmıyorlar da neyse.Televizyonda kendimi izlerken Eunha'ya karıcım dediğim yer gelince ekranda sahiplenici ve sabırsız eş Jungkookie~ yazısı çıktı.
Eunha ben öyle deyince kızardığı anda ise Jungkookie eşini nasıl utandıracağını iyi biliyor... yazısı çıktı.Harika(!)
Bir gecede bütün fanlara ve üyelere rezil olmuştum.
Bu rezil olduklarım arasında Gfriend grubu ve en başta da Eunha vardı.Ne yani ben sadece biraz oyunculuğumu kullanmak isterken olana bak aish!
Eunha:
Kızlarla WGM'yi izledikten sonra Yewon konuşmaya başladı.
-Yaa! Eunha unni! Çok şanslısın. Twitter'de şu an hashtag sıralamasında birincisin. #Eunhaninyerindeolmak adıyla hemde kkkk.
Diye gülmeye başladı konuşmasını bitirdikten sonra.
Aman ne şans! Ne şans!Tamam kabul ediyorum eşim yakışıklı..aish! Jungkook yakışıklı olabilir ama nedense şu an çok utanıyordum. Sonuçta bu programı ailemde izliyor. Onlara nasıl açıklayacağım herşeyi acaba?
Jungkook:
Bugün Eunha ile çekimimiz vardı. Bu sefer sanırım ben onun karşısında kızaracaktım..
Hazırlanmam bittikten sonra Eunha ile buluşacağımız yere geldik.
Ben oraya vardığımda Eunha çoktan oradaydı.
Bu sefer ilk o gelmişti.
Yanına gideceğim sırada en içten gülümsememi sunarak yanına gittim.
Beni görünce o da gülümsedi.
Aslında çok tatlı bir kızdı.
Onu birkaç ödül töreninde görmüştüm ama pek takmadım diyebilirim.Yanına geldiğimde konuşmaya başladı.
-Nasılsın kookie?
Bana kookie demesine şaşırmıştım. Belki benim ona karıcım derken ki onun şaşırması kadar şaşırmamıştım ama yine de şaşırmıştım.
-İyiyim Eunha. Sen nasılsın?
-Bende iyiyim.
Ortama sessizlik hakim olurken bir anda kameraman resmen gözüme kırmızı zarfı soktu.
Sinirlenmemeye çalışarak zarfı okumaya başladım. O sırada Eunha'da meraklı bir şekilde zarfa bakıyordu.
-Merhaba Eunkook çifti~~ bugün evinize gideceksiniz. Evinizin anahtarı ve konumu zarfın içinde...
Zarfı okuduktan sonra Eunha konuşmaya başladı.
-Vhoa! Evimiz mi?
-Evet. Bugün evimize taşınacağız. Hadi gel.
Dedikten sonra elimi Eunha'ya doğru uzattım. Umarım tutar ve beni rezil duruma sokmaz diye umarken o bir an tereddüt etti ve sonra sıcacık ve küçük olan ellerini tutmam için bana verdi.
El ele tutuşurken kameramanda bize gülüyordu.
Evimize geldiğimizde masanın üstünde yine bir zarfla karşılaştık.
-Evin bazı bölümlerine sizin için para koyduk. Şimdi sıra onları bulmakta.. onları bulduktan sonra evinizin dekoru için birkaç malzeme alabilirsiniz...
Eunha zarfı okuduktan sonra beraber gülmeye başladık.
Artık bizim peşimizi bırakmayan göbekli bir kameraman yoktu.
Sadece ikimizdik. Tamam evin içinde eminim bir sürü kamera vardır ama böyle daha rahattı bence.Paraları bulduktan sonra Eunha'nın çok uykusu geldiği için onu yurduna bırakacaktım. Zaten saat gecenin üçü olduğu için pek hayranlara da rastlayabileceğimizi düşünmüyordum.
Yolda yürürken aklıma Eunha'ya karıcım demem geldi. Ve kendimi durduramayarak konuşmaya başladım sonuçta etrafta kamera veya birisi yoktu.
-Eunha ben üzgünüm.
-Ne için Jungkook?
-Sana karıcım dediğim için. Sonuçta seninle sadece iş yapıyoruz değil mi? Ben onu ciddi bir şekilde söylememiştim. Yani seni sevdiğim filan yok. Yanlış anlamamanı isterim.
Eunha'ya onları söyledikten sonra bir an gözlerinin dolduğunu gördüm.
Tanrım! Bu kız bana aşık olmuş olamazdı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik Oyunu▪EunKook▪
أدب الهواةGün geçtikçe popülerliği azalan BTS grubundan Jungkook, Gfriend grubundan ise Eunha WGM'ye katılırlarsa işte o zaman ne olur? Jungkook×Eunha Yazan; swagpatra |Cover by: Medusa_549|♡