Hermiona vstoupila do knihovny a zavřela za sebou mohutné, dřevěné dveře. Draco seděl opodál a listoval letákem s košťaty. ,,Už jsem myslel,že nepříjdeš." Zakřenil se a Hermiona zpozorovala záblesk v jeho očích. ,,Jsem tu,jak vidíš." Odsekla a posadila se na židli, podél prázdného stolu. ,,Tady to je." Draco ukázal na knihy s poničenou vazbou a přejel prsty po zlatavém nápisu. Nebyla to učebnice magie,jak očekávala, ani atlas kouzelnych formulí. Zhrozila se, když si zlatavá písmenka přečetla. To je.." Přikývl a Hermiona vzhlédla do jeho plápolajícich očí. ,,Jedině ty, mi můžeš pomoct s černou magii, jsi nejlepší v kouzlech a neuvěřitelně chytrá." Osekl a Hermiona by si za normálních okolnosti pomyslela,že s ni flirtuje. Toto ale Draco dělal takřka pravidelně. Využíval její naivnost a hodnou povahu. Neměla chuť se na nic vyptávat. Ať uz tuto knihu sehnal kdekoliv, ať uz s ni měl jakkekoliv úmysli, ona se do toho nechtěla nějak zapojit. Proto vstala a vykročila pryč. Podařilo by se ji to,kdyby neucítila na svém zápěstí silny stisk. Donutil ji se posadit a Draco Malfoy, jež tento dotyk způsobil se naklonil teméř k jejímu obličeji. ,,Pomůžes mi rozumíš? Vim všechno. O Potterovi, jeho tajemství, o tom tvorovi,jež ho chová Hagrid, o všem. Jestli mi nepomůžes,zaplatíš za to, ty odporná, mudlovská šmejdko." Malfoyovo hanebné oslovení se neslo ozvěnou. Vlepil Hermioně téměř neslyšitelnou facku a posadil se vedle ní. Potichu vzlykala a bála se promluvit,přestože chtěla Draca nějak odbít. Nešlo to. Uslyšela šramot. Hermiona vzhlédla ke dveřím knihovny. Ronald stál u klentby dveří a máchl hůlkou. I přes jeho nešikovost a pár nezdařenych pokusů, nakonec trefil, neozbrojeneho Draca, mámícím kouzlem. Během vteřiny ležel na zemi, v obličeji tu hrozivou knihu. Hermiona vběhla Ronovi do náruče a celá vyděšena se zabořila v jeho bílé košili. ,,To je dobré,už je to dobré." Chlacholil ji, avšak ona vzlykala dál. ,,Neřekneme to, Harrymu, prosim." Špitla a Ronald přikývl. ,,To už se nestane, nedovolím to." Řekl si pro sebe s domněním, že ho Hermiona neslyší. Ale slyšela..
ČTEŠ
Romione -romanticky příběh z jiného pohledu-
FanficMiluju Harryho Pottera a taktéž dvojici Ron+Hermiona. Proto jsem se rozhodla že napíšu příběh,jež bude víc o jejich lásce a náklonosti, která mi v knížkách a filmech dost chyběla. ČTETE VŠECHNA PRÁVA PATŘÍ AUTORCE J.K ROWLINGOVÉ.