Тъмно е ...🙃

1.3K 66 18
                                    

Г.Т.С (Гледната точка на Сузи )
Поредната вечер завършваща със скандал ! Писна ми  винаги аз да го отнасям . Избягах от вкъщи и се качих в една изоставена сграда на пет етажа . Качих се на последния и паднах на земята . Не мога повече ! Живота ми е пълен боклук ! Докато плачех чух някой да крещи ,, Помощ !" Естествено се изплаших , но проследих гласа . Стигнах до една стая и влязох . Там видях младо момче което се държеше за крака и крещеше от болка . Приближих се към него и го попитах какво му се е случило . Той неми отговори , а само ми каза да извадя кола от дърво който беше в крака му . Направих го и на него сякаш му олекна ,  а , защото спря да вика и се усмихна . Отдалечих се малко от него и тръгнах към изхода , но гласа му ме спря .
Момчето : Хей ! Чакай . Как се казваш ?
Аз : С-Сузи . З-защо ? - заквах .
Момчето : Аз съм Ви . Благодаря ти !
Аз : Винаги бих помогнала .
Заслизах надолу по стълбите , но се спрях и седнах .... Мислих много ... Видях , че имам много пропуснати от майка ми  . Звъннах ѝ и тя ми каза , че баща ми се е изнесал ....
Прибрах се вкъщи и видях майка ми която седеше на пода и плачеше . Незнам , защо , но сърцето ми се стчупи на две . Мразя когато тя плаче ! Отидох там и я прегърнах . Успокойх я и я изпратих да поспи . Останах сама в хола и си пуснах телевизора . Не ми се гледа нищо , но ..... Няма какво да правя . Докато гледах попаднах на много як филм с ловци на вампири . Стана ми интересно и изгледах още 10 епизода .

На Сутринта ....
Събудих се от звука на алармата ми . Беше на любимата ми песен ,, Touch "  Станах и отидох в банята . Измих си лицето и слязох на закуска . Майка ми я нямаше затова сама трябваше да си направя закуска . Нарязах плодове и ги сложих в купата с мюслито . Взех готовата храна и се върнах в стаята си . Часа е 07:10 имам 20 минути преди да тръгна . Пуснах си музика и се облякох :

Нека ви разкажа малко за мен : Името ми е Сузи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Нека ви разкажа малко за мен :
Името ми е Сузи . На 16 години съм . В 9в клас съм заедно с ндпто ми Надя . Уча в гимназия . Корейка съм и изглеждам така :

Face to Face Where stories live. Discover now