-Aylin, trezeste-te!
Era mama. Asa face in fiecare dimineata. M-am ridicat din pat si m-am dus sa ma spal pe fata. Am coborat la masa unde ma astepta Sevda, sora mea. Ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam. Dupa aceea, l-am sunat pe tatal nostru care era plecat in Italia pentru a munci. M-am dus inapoi in camera mea pentru a ma pregati de facultate. Eram primul an la Facultatea de Litere. Vreau sa devin profesoara de limba si literatura romana. Dupa ce m-am imbracat si m-am machiat, mi-am luat la revedere de la sora si mama mea, am plecat spre facultate. Pe drum m-am intalnit cu prietena mea cea mai buna, Asu, cu care am picat in aceeasi grupa. Cand am ajuns la intrarea facultati, l-am vazut pe Kemal, baiatul de care imi placea. Am incercat de mai multe ori sa il intreb daca ma place, doar ca nu am reusit. Eram prieteni destul de buni.
-Buna, Aylin! Ce faci?
-Buna! Bine, tu?
-Bine. Ma bucur sa te vad.
M-a luat in brate😱. Eram socata. Sper ca nu am lasat asta sa mi se vada pe fata. Cand ne-am dus in clasa, Asu mi-a aratat ca si Kemal era cu noi in clasa. Eram bucuroasa. Cand acesta a vazut ca am picat impreuna, a venit iar si m-am luat in brate. De data aceasta am profitat mai mult si am reusit sa ii simt mirosul parfumului. Dupa aceea, am decis sa stam toti trei in banca iar imediat a venit profesorul.