Era din nou un episod din starea mea de melancolie dusa la extrem.Stateam tot pe acelasi petic de pamant,tot noaptea sub bolta cereasca,incet imi pierdeam luciditatea,dar cineva ma trage din acea transa.Acela fiind fiul majestatii sale,practic verisorul meu,Behemoth.
Un barbat inalt,impunator,privire rece si patrunzatoare,trasaturile masculine bine definite,parul ca pana corbului,ochii ca cerul dintr-o noapte senina din decembrie.Este mai mare de cat mine cu 10 ani,are 90,dar arata ca un barbat de 25 de ani.Are un chip cu adevarat frumos,gene lungi,pometi inalti.Frumusetea sa este de neegalat,fiind recunoscuta de toate femeile din cetate,chiar si din barfele adresate cu invidie de barbati.Tot el avea si cei mai puternici feromoni.Este respectat de toti,si tuturor le este teama de acesta.Mai este recunoscut si pentru mandria si orgoliul imens,este cunoscut si pentru desfranarea sa,se zvoneste ca a tinut in taina pana acum pana la 500 de femei care din sclave ajungeau in patul lui.Este recunoscut pentru violenta si setea de razbunare ce o dispune.El la cea mai mica greseala isi pedepseste aspru slujitorii.-Ce cauti aici si cum te numesti?!
-Sunt Lilith,unul din asasini inaltimii voastre. *facand o reverenta*
-Si ce cauti aici la ora asta?
-Am venit sa imi mai limpezesc gandurile.
-Cu opium?! Hah... *ranjet batjocoritor*
Incep sa ma enervez incet,fara ca acesta sa observe,dar se pare ca deja mi-a simtit feromonii,se uita uimit la mine.Behemoth:(se pare ca femeia asta nu e ceea ce pare,am simtit un miros intepator,i-am simtit nervozitatea,produce feromoni mult mai slabi de cat cei ale vampirilor.Nu este doar un om de rand.Interesant! *ranji*)
-Garzi! Arestati-o!
-Stai?! dar ce am facut?
Behemoth:(o voi pune sub arest cu pretextul tradarii,a vrut sa iasa din cetate fara acordul regal.Apoi o voi ascunde si o sa o fac sa imi spuna tot ce tine ascuns)
-Duceti-o in ultima temnita de la subsol!
-Ugh! Lasati-ma!*dupa 2 ore*
Lilith:(sigur din cauza ca mi-a simtit feromonii sunt aici,vrea sa afle adevarul,dar nu o sa reuseasca nimic)
-Lasati-ma singur!
-Acum poti sa ma scoti de aici?!
-Nu,pana nu imi raspunzi la cateva intrebari!
-Cum de ai feromoni daca nu esti vampir?
-Ti s-a parut!am un parfum mai special,atata tot.
-Minti!
-De ce as mintii? Tu esti printul si chiar nu as vrea sa ma bag in belele.
-Pardon?! cumva ai spus "tu"?!
-Ehh... Maria ta...
-Daca nu vrei sa vorbesti,te voi face eu!
-Garzi legati-o de stalpul de lemn!
-Ce imi vei face? *aruncand o privire plina cu ura*
-Aduceti-mi biciul negru!
-Tsk! *ranjet batjocoritor*
-Asa ma vei face tu sa vorbesc?!
-Sunteti liberi!