Mijn voeten raakten de grond. Ik stond naast Luke voor een middelgroot huis. De taxi reed weg. Luke keek me aan en lachte lief. We waren in Glenroy, niet ver van mijn hotel vandaan.
We liepen het pad op dat naar de voordeur liep en Luke drukte op de bel. De deur werd opengedaan door een vrouw. Ze had zwart haar en leek echt heel erg veel op Beau!
'Hi, I'm Gina.' Zei ze aardig. En ze maakte een gebaar dat we binnen moesten komen. 'Hi mom.' Zei Luke schattig.
'And you are Isabel right?'
'Yes I am, Isabel Rose Davies, nice to meet you Gina.'
'Nice to meet you too Isabel, Luke told me about you.'
'He did?' Vroeg ik verbaasd. Dus hij was me echt niet vergeten.. Ik zag dat Luke rood werd.
'Mom...'
Net op dat moment kwam Beau de kamer in. 'Heyyy Isabel.' En hij gaf me een stevige knuffel, goh wat was hij gespierd zeg!
'Hi Beau! how are ya?'
'NOOOOOOO.'
Ik schrok van het geschreeuw. Ik zag Beau en Gina lachen. 'That must be Jai playing fifa!' Zei Gina.
'I'm better in fifa than him.' Hoorde ik Luke door het gelach heen zeggen.
'No you're not, he always wins.' Zei Beau.
'No way.'
'Yes way.'
'No.'
'Yes.'
Ik moest mijn lach in houden.
'Guys don't fight please, please go upstairs to poor Jai and I'll bring some chips and drinks, how about that eh?'
'Fine, come Isabel.' En Luke trok me mee naar boven. Luke en Jai hadden een gedeelde kamer, het was niet al te groot, het was lekker knus. Jai zat op het bed fifa te spelen.' Hij had niet eens door dat we binnenkwamen, hij was helemaal gefocused op het spel, het was zo grappig.
'Heya Jai.'
'Don't interrupt me. I'm playing fifa can't you see.'
'Yeah I can see, and so can Isabel.'
Jai keek eindelijk op. Ik keek recht in zijn ogen.
'Where the fuck did you find her?'
'In the city. She was lost again.'
Ik moest blozen ik was echt zo dom dat ik weer verdwaald was geraakt. Maar als ik niet verdwaald was geraakt, dan had ik Luke ook niet tegen gekomen..
'You lucky piece of shit. Hey Isabel.'
'Hi Jai.' Hij lachte lief, op dezelfde manier zoals Luke dat altijd deed.
Luke ging naast Jai op het bed zitten. 'I wanna proof that I'm better than you.'
'You can't beat me!' En Jai zette het spel aan.
De eerste minuut was zo nog rustig, maar toen..
'You're a fucking cheater.' Schreeuwde Luke.
'No you're looking for excuses.'
No you're a cheater.'
'Excuses.'
'You're in my wayyy.'
Jai stond op het punt om een doelpunt te maken.
'Fuck off.'
'No you fuck off.'
'I stop playing.' En Luke drukte het spel uit.
'NOOOO.'
'I stopped the game.'
'NOOOOOO.'
'Yes, that's how much you're in my way.'
Ik begon hardop te lachen, dit was echt grappig. Maar Luke had blijkbaar wel een kort lontje.
Gina kwam in de deuropening staan. Daar stond Gina met een paar koekjes, chocola en limonade. Achter Gina stond Beau, hij pakte meteen de chocola en stopte het in zijn mond. 'And that's called twins fighting.' Zei Gina.
'So do you mind to turn off that stupid game, the whole neigbourhood can hear you yelling.' Luke en Jai moesten ook lachen.
'Don't pay attention to it, They're crazy boys.' Gina knipoogde naar me, en verdween.
Jai kwam van het bed af en sloot het spel helemaal af. Luke en ik gingen op het bed zitten. Jai kwam er ook naast zitten.
'Hey friendss.' Dat moest Beau zijn.
En ook Beau kwam op het bed zitten. 'What are u guys doing?'
'Nothing much.'
'Hey, if you wanna go somewhere, you can always use my car.' En Gina verdween uit de deuropening.
'Woah she popped out of nowhere.' En we moesten weer lachen. Deze jongens waren echt leuk.
Jai zette wat muziek op en pakte zijn mobiel. 'So tell us something about yourself, isa.'
'Course umm what do you wanna know?'
'Why are you here in Australia?'
'Well, I wanted to see more than just my home country, I haven't travelled a lot, and me and my best friend wanted to go to a country far far away from the Netherlands, Australia!'
'Do you like it so far?' Vroeg Beau.
Well, I haven't seen a lot yet, but i like it so far.'
'We can show you some cool places around here!' Zei Jai opgewonden.
'Yes a city tour, and we're youre guides.' Riep Beau
'That would be very nice!' Zei ik.
Ik pakte wat chocola en begon chocola te eten. 'But, tell me somethin about you guys.'
'Well...' Ik hoorde het geluid van een blaffende hond en even later kwam er een witte hond de kamer in stormen.
'Woof woof.' Klonk het. Ik gilde en klom meteen op het bovenste bed van het stapelbed.
'Woah chill Isabel.' Beau pakte de hond op. 'This is Lala, Lala say hi.'
'Woof.' Ik was al mijn hele leven bang voor honden geweest, ik heb geen idee waarom. Mijn angst slaat echt nergens op maar toch ben ik bang, ik wil er echt vanaf komen. Ze moeten nu vast denken dat ik een watje ben. Ik klom weer van het bed af, en aaide de hond die in Beaus armen zat. Hij zag er lief uit.
'See, there's nothing scary bout it.' ik aaide de hond nog even, en het likte mijn hand. 'Lala likes you.' Zei Luke. 'Sorry for being stupid, I just have a fear for dogs, but Lala seems nice.'
'She is, and you're not stupid, we love you.' Hoorde ik Jai zeggen. We zaten rond Beau heen, Lala aan het knuffelen. Ik keek opzij. Luke is echt heel mooi.
'Where are you staring at.' Hoorde ik Jai opeens zeggen.
'Oh I don't know.' Beau liet Lala weer los. Jai's mobiel ging af.
'Hi who's this.'
'Oh shit! Totally forgot it!
'Sorry we're comin right now.'
'See ya.'
'Guys, James and Daniel are at the train station, we're gonna film Awkward train situations today, we forgot.'
'Ohhhh shit.' Riep Luke. 'We have to go now, you can come with us Isabel.'
'Okay.'
Gehaastig liepen we naar de auto.
❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁
Let me know what ya think! 💕
Please vote, comment and add to your library! xo Isabella
JE LEEST
Luke Brooks fanfic {Summer Love}
FanfictionIsabel is een nederlands meisje en ze is zeventien jaar. Samen met haar beste vriendin Ashlynn gaat ze vijf weken naar Australië. Als ze daar Luke tegenkomt als ze verdwaalt raken, vind ze hem meteen leuk. Maar al gauw komt ze erachter dat hij beken...