SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS
Εντάξει, δεν είναι πολύ Sos, αλλά για όποιον ενδιαφέρεται, ανέβασα την επόμενη ιστορία. 😇😇😇
<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<《Ξύπνα》άκουσα μία αδύναμη φωνή δίπλα από το αφτί μου.
Μούγγρισα και γύρισα το σώμα μου από την άλλη πλευρά του καθίσματος. Ένα ζεστό χέρι ακούμπησε απαλά το μπράτσο μου και με χάιδεψε.
《Νέλλη, πρέπει να κατέβουμε》είπε η ίδια φωνή και πετάχτηκα.
《ΜΗ ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΑΣ, ΤΕΡΑΣ》φώναξα και τον χτύπησα με όλη μου τη δύναμη.
《ΣΗΚΩ. Πρέπει να κατέβουμε》επανέλαβε και κοίταξα τους διαδρόμους έξω από το παράθυρο.
《Ποτέ πέρασαν τόσες ώρες;》μονολόγησα και έσκυψε μπροστά από τα πόδια μου για να πάρω την τσάντα μου.
《Ποιες ώρες; Μισή ώρα κοιμάσαι》μου θύμισε και τον κοίταξα δολοφονικά.
《Άι στο διάολο, μη μου μιλάς. Εσύ φταις που κουτουλάω》αναφώνησα νευριασμένη και τον έσπρωξα δυνατά από τον ώμο για να πάει λίγο πιο πίσω.
《Εγώ φταίω πάλι;》παραπονέθηκε και γύρισε ανάποδα, ενώ τα μάτια του συνέχισαν να με κοιτάνε.
Κουκουβάγια είναι ο τύπος;
《Ναι, δεν πήγα εγώ με τον κολλητό σου》του θύμισα με κακία και τον κλώτσησα στον κώλο, ακομπώντας το χέρι μου στην πλάτη του καθίσματος ενώ η κοπελιά ένα κάθισμα πιο πίσω με κι τούδε περίεργα.
《Πήγε με την κολλητή σου;》ρώτησε φρικαρισμένη και ξεροκατάπιε.
Ακούμπησε την παλάμη της πάνω στο δικό μου και το χάιδεψε απαλά.
《Αν θες, είμαι εγώ εδώ》
Το στόμα μου είχε φτάσει μέχρι το πάτωμα και... ΠΟΙΟ ΠΑΤΩΜΑ; Το είχε τρυπήσει αυτό. Στην άσφαλτο και πιο κάτω είχε φτάσει.
Νομίζω πως υπάρχουν διαμαντάκια στα 5.500 χιλιόμετρα κάτω.
Πιο πάνω, βασικά, εκεί κάτω θα είχαν γίνει ατμός. (😢)
Το ζω κι αυτό, γαμώτο; Τι έχω κάνει για να τα αξίζω όλα αυτά;
《Είμαι straight》της απάντησα με κακία και τράβηξα το χέρι μου, ενώ είχε κερδίσει ένα άκρως δολοφονικό βλέμμα από τον πρώην μου.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...