Vymazala som časť: TEHOTNÁ. Lebo sa mi jednoducho nepáčila a nesedela mi tam.
Prišli sme ku nemu domov. Pozerali sme filmy, seriály a hrali sme hry. No ja som už potom musela ísť domov.
Doma som opäť cítila vôňu pečeného kuraťa a ryže. ,,Vy dvaja ma proste neprestanete prekvapovať," povedala som a zasmiala som sa.
,,No jasne, však pre moju princeznú urobím čokoľvek." povedal Matt, pritiahol si ma ku sebe a dal mi pusu.
Timea na mňa žmurkla.,,A okrem toho príde dnes tvoja mama pamätáš?" dodala Timea a ja som si spomenula. ,,Ježiši však to tu vyzerá ako keby tu pristála atomovka!" začala som panikáriť no Matt ma ukľudnil.
Asi za takú hodinku sme upratali celý byt a ja som potom len pripravila stôl.
Zrazu niekto zazvonil a ja som bežala dole. ,,Ahoj mami!" Povedala som a objala som ju. Ešte sme išli vyvenčiť Teddyho a potom domov.
,,Dobrý deň." Ozvalo sa dvojito keď sme vošli. ,,Ahojte," odzdravila mamina a nahodila milý úsmev. Každého objala a dala pusu na líce.
,,No.. Moji spolubývajúci uvarili obed," povedala som a usadila som ju ku stolu.
,,Tak ako?" Spýtala sa ma mama. ,,V poriadku. Mala som dnes nočnú." Povedala som a mama ma hneď začala ľutovať. ,,Mojko tak keď chceš tak choď spať však to je v poriadku," ,,Nie mami v pohode. Niesom unavená," odvetila som a nabrala som si obed.--------------------------------
Hneď ako mama odišla začala som premýšľať nad tým o čom sme sa s Lili nedávno rozprávali. Fakt musí byť spôsob ako si splniť sen byť návrhárkou.
Babka hovorievala: Všetko sa dá keď sa chce. Bola super. Bola to tá najlepšia babka na svete. V bare mám len brigádu. A verte mi v takom šupáckom bare nechce pracovať nikto.
Mám tam len brigádu ale už potrebujem normálnu prácu. Platia mi dosť málo. Však sa ani nedivím. Taký bar nemôže mať peniaze.
Začala som hľadať prácu v nejakej módnej firme. Boli tam pozície ako: skladník, rozvážak, kuchár... moc by som sa teda neposunula. Chhem vlastnú firmu... ale čo. To je hovadina. Stáva sa všeličo ale toto sa nestane.
Hľadala som, hľadala až som našla...
Máte záujempracovať v módnej firme?
Máme pre vás ponuku!
Pracovali by ste ako stážista.
Hľadáme mladých ľudí od 20 do 35 rokov.
Mali by ste vlastné zariadenia. (Notebook, telefón, špeciálny zápisník a pár kusou oblečenia)
1500€/mesiac
Zaujala Vás táto pokuna? Príďte 1.7.2017 do budovy s názvom: Melanie Ceases
(MC)Tak táto ponuka ma ozaj zaujala. A kedy je 1.7.? Aha ok o 3 dni.
No nič ja to zvládnem.. idem dať teda výpoveď.Odoslala som teda výpoveď do baru a už len normálne fungovala.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Čo tým myslíš?
RastgeleAhoj volám sa Lucy mám 20 rokov, chodím na hotelovú školu a pracujem ako barmanka.