●Crystal & Taylor●

49 12 2
                                    

❤Μερια Emilys❤

Επομενη μερα...

"Και δεν κανατε τιποτα?"ρωτησα την   Sophia και την κοιταξα εντονα..
"Τιποτα...απλα παιξαμε  Wii και μετα εφυγε" ειπε και εφαγε λιγο απο την τυροπιτα που πηρε..
"Εκεινος δεν εκανε καμια κινηση?"  Την ρωτησε η Crystal η οποια κοιταγε τον Taylor που μιλουσε με μια κοπελα..
"Μα καλα τοσι ωρα τι λενε?"ειπε θυμομενη και γυρισε ξανα σε εμας.
"Μιλανε" της ειπε η Sophia και εφαγε ξανα λιγο απο το φαγητο της..
"Τι να λενε αραγε?" Ειπε και κοιταξε ξανα αυτους..
"Αφου δεν σε ενδιαφερει ο Taylor  γιατι θελεις να μαθεις...?" Την ρωτησα..
"Emily σκασε" μου ειπε αυτη και γυρισε πλευρο....
"Τελος παντων.... Sophia σε φιλησε?" Την ρωτησα..
"Ας πουμε οτι δεν προλαβε  γιατι ηρθε η μαμα μου και τα χαλασε ολα.."μας ειπε..
"Και εμενα το ιδιο μου ειχε κανει η οταν πηγα να φιλησω τον Taylor για πρωτη φορα..."ειπε..
"Ωραια...αφου τα ειπαμε ,παμε να περπατησουμε και λιγο"ειπα και  τοτε η  Crystal με κοιταξε.
"Δεν εχω να παω πουθενα μεχρι να δω που θα το φτασει. ." Ειπε...
" το ξερεις οτι ετσι πως κανεις θα σε καταλαβει...αφου ρε Crystal τον διωχνεις...αυτος τι θελεις να κανει?" Την ρωτησε η Sophia..
" Να με κινηγυσει και λιγο..." μας ειπε...
"Α...καλα....εγω πηγαινω τουαλετα να φτιαξω λιγο τα μαλλια μου...θα ερθω συντομα" ειπα στα κοριτσια και εφυγα γρηγορα για  την τουαλετα..
Στον διαδρομο καθως περπαταγα ακουσα φωνες...
"Εισαι ηλιθιος παιδακι μου πως πας ετσι?" Ειπε μια κοπελα..
Μολις  εφτασα κοντα τους ,ειδα τα δυο παιδια...
Το αγορι λεγεται  Daniel  Seen...ενω το κοριτσι δεν ξερω διοτι το εχω δει πολυ λιγες φορες και τις περισσοτερες ηταν μαζι με τον  Max..
" Συγνωμη δεν το ηθελα, καταλαθος επεσα πανω σου..." της ειπε..
"Ρε..." πηγε να συνεχισει ομως την σταματησα .
"Σου ειπε συγνωμη" της ειπα και πηγα κοντα..
"Εσυ ποια εισαι???.. η μαμα του?" Με ρωτησε μολις εφτασα διπλα της..
"οχι ειμαι συμαθητρια του και φιλη του και δεν σου επιτρεπω να  μιλας ετσι σε αυτον" της ειπα...
"Δεν μας παρατας λεω εγω" ειπε αυτη και προχωρησε..

"Δεν μας παρατας λεω εγω" ειπε αυτη και προχωρησε

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
RIVERDALEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora