15. Bölüm

536 48 11
                                    

Gece Güneşim~~

15.Bölüm~

Elena-

( Evenascence-My Immortal aç ve dinle )

Damon: Elena özür dilerim nolur gitmeee duurrr!

Yavaşça durdum..hala ona kızgındım...nasıl kavga ettiğim kızla konuşup ona çiçek verirdi..

Arkama dönerek: ne var bay salvatore!

Damon: yanlış anladın els böyle yapma... sadece...

Sinirle bağırdım: sadece ne???

Damon güldü...

Damon: sen beni kıskandınmı yoksa ?

Yanıma yaklaştı... yüzüm kızarmıştı...hiç bozuntuya vermemeye çalışarak : hiçte bile! Hem seni neden kıskanayımki??

Ellerimi birleştirerek tam gidecekken kolumdan beni tuttu ve arkama döndürdü....birden ne olduğunu anlamadan dudaklarımda bi baskı hissettim..o daha demin beni öpmüşmüydü??? İlk öpücüğümü onamı vermiştim yani... herşeyi geçtim o beni neden öpmüştü? Yoksa o da benimi seviyordu??

Ben bunları düşünürken o hiçbişi söylemeden gitmişti öylece koşarak gitmişti...yoksa yaptığına pişmanmı olmuştu?? Bense öylece duruyordum şok geçirmiş gibiydim..birden göle doğru yürüdüm..yüzüme baktım, birden gülmeye başladım beni öpmüştü ve aniden ilk öpücüğümü çalmıştı..beni ne olursa olsun öpmüştü..

Birden uyandım...8 yaşındaki hallerimiz...onu özlemiştim..acaba buraya gelirmiydi...gelirse artık onun üzerine atlardım çünkü buraya gelirse beni seviyo demektir...ve bende oba bağlanırım - ki ne saçmalıyorum ? Buraya ondan uzaklaşmak için geldiğim halde hâla onu düşünüyodum...

Onu seviyormuydum?

Evet.

Çokmu?

Yaşamaktan daha çok...

Peki neden kaçıyodum?

Onu kaybetmekten korkuyordum..

Evet bu saçma gelebilir ama onu kaybedersem birdaha eskisi gibi olamayız..ve ben onu tüm omrum boyunca görmek istiyorum..onun o odunsu beni sarhoş eden o kokusunu koklamak..masmavi okyanus gözlerinde açılmak..o simsiyah saçlarıyla oynamak..elim gitmiyo...ona dokunmaya hem kıyamıyorum..hem doyamıyorum..

Sanırım deliriyosun elena...

Yandaki gece lambamı yaktım...saçlarım yüzünden terlemiştim..yanımdaki komidinin çekmecesini açtım..

Elime kağıt geldi..bu bir fotoğraftı..damon kaybolmadan önceki zamanlardan.Deniz kıyısındaydık... o kadar eğlenmiştikki o gün..

Onu bu kadar özleyeceğim aklıma gelmezdi...hemen fotoğrafı yerine koydum ve elime gelen ilk lastik tokayı alıp hemen bağladım.

Saat e baktığımda 3 tü..erkenden kalkmam lazımdı çünkü bi planım var..

Alarmın sesini duyduğumda hemen kalktım saat 9 ne çok erken ne de çok geç..

Hemen banyoya koştum ordanda dolabıma,burası benim odamdan daha küçük ama çok şirin bi oda...

Elbise giymek istiyordum çünkü hava çok sıcaktı..

Askıdan beyaz ince askılı elbisemi çıkardım. Bunu severek almıştım ve yazlarıda hep giyerdim zaten... ayda bir dolabını yenileyenlerde ayrı bi tuhaf yok neymiş bi giydiklerini bir daha giymezlermiş.. ben  giyiyorum hemde o kadar zengi ve modayı seven biri olarak..yani beğenerek aldıysam neden uzun süre kullanmayımki?

Gece Güneşim~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin