İkiside koşarak odalarına çıktı.Bavulları hazırlayacaklardı.Bruce bana soru sordu.
"Müsaitsin değil mi?"
"Onlara kapım sonuna kadar açık.Onlarla vakit geçirmiş olurum.O 3 yılın acısını çıkarmalıyım."
"Haklısın benim arabayı al."
Biz bunları konuşurken 5 dakika geçmişti.Damian ve Jason hazır önümüze geldi."Vay be..."dedim.Çok hızlılar.
@@@@@@
Blüdhaven'a girdik Damian arkada müzik dinliyordu.Jason önde ben arabayı kullanıyordum.Jason ve ben konuşuyorduk.
"Evini geçtik."
"Eve gitmiyoruz.Eğlenicez.Son sıralar çok moralimiz bozuldu.Şurda 7/24 açık olan bir hamburgerci var.Saat 3:30 ve gece Biraz çılgınlık yapalım."
"Bana uyar."
Damian bağırarak "Aynen!!!!!!!!"diye bağırdı.Jason'nın ödü koptu.Gülüşerek yiyeceğimiz yere geldik.Arabandan indik artık karda yoktu hem.Arkadaşımın mekanıydı.Ona selam verdim.
"Greg naber?"
"Dick?!Geçmiş olsun.Nasıl oldun?"
"İyiyim çok sağol."
Bizimkilere baktı."Bunlar kim."
"Bunlar diğer 2 kardeşim,Jason ve Damian."
"Tamam size hemen yemek yolluyorum."
Gülümsedim ve oturduk.Damian ile Jason yan yanaydı.
Damian konuşmaya başladı."Yeni ev almışsın."
Kafamı salladım."Evet.Eskisinden daha iyi."Hamburgerler geldi ve Jason hepsini ağzına tıktı."Jason!Yavaş ol boğulacaksın!"Gülüşmeye başladık.Jason kolasını içiyordu Ve sonunda konuşmaya geçti."Ben dışarı çıkıp bir sigara yakıcam."dedi.Ben tamam işareti yaptım.Jason koladan bir yudum daha alarak dışarı çıktı.Damian ve ben hamburgerleri bitirmiştim.Ödemeyi yaptım Ve Jason'nın yanına geldik.Jason sigarasına keyifle devam ederken Damian konuştu."Çok yavaşsın Todd.Bi-"Çatıya bakakaldı ve"Si*tir."dedi ve beni itti o sırada bir ses duyuldu."Çekil!"Damian birden o sesle yerde öylece yatmaya başladı.Sonrasında Jason'nın koluna bir ok geldi.Jason sersemledi ve yere doğru yığıldı."Damian?Jason?!Kalk-"Banada bir tane isabet etmişti.Kendimi yerde buldum.İlisine bakıyordum sonrası...
@@@@@@@
Uyandığımda bir yere bağlıydım Kafamı kaldırdığımda karşımda Talia vardı.Bir yanımda Damian diğer yanımda ise Damian vardı.Aynı durumdaydık.
"Nerdeyim?"
"Çok zayıfsın Grayson...Benim işim Bruce ile.Sizi ondan alarak onun Çan'ını yakıcam."
"Onlara dokunursan!"
Çırpınıyordum.
"Ne yaparsın?"
"Bilmek istemezsin.Babanın başına gelenin aynısı sana olur."
Bana bir tokat attı Ve bıçağıyla birkaç çizik.Sonrasında ise aynı şeyi diğer ikisinde yaptı Ve kamerayı kayıta soktu.ve o koca çenesini açtı.
"Bu üçünü bir süreliğine ödünç alıyorum Bruce.Grayson? Söylemek istediğin bir şey?"
"Yardım et.Bana değil onlara."
Dedim ve Talia kameraya birşeyler söyledi ve Bruce'a yollamak üzere Odadan çıktı Ben ise Damian ve Jason'a baktım ve "İyisiniz biliyorum..." dedim.Nasıl?Kısa oldu ama...
Görüşlerinizi bildirin
Aklımda süper şeyler var.