Whatsapp grubumuz Volnost için;
Keyifli okumalar.
Medyaya benim Karolis'e ne diyor la bu bakışım temalı çalışmayı koydum.
Oy sınırı 150 Oy.
---
"Emir neden gelmedi?"
Demir, evinin kapısını kapattığında, rüzgar sesi, buraya gelmekte iyi halt yedin kızım Çağrı sesine dönüştü. Gece yarısına yakın bir zamanda, eşek gibi bir adamın evinde mememde vol yazar şekilde salonun ortasındaydım.
Bir arkadaşa bakıp geleceğim diyerek evden kaçsam, en başında neden kaçmadın diye sorardı. Eve yürüyerek gitmem saatlerimi alırdı, buradan kolayca otobüs geçmiyordu. Zaten bu halde otobüs ile günümüz Türkiye'sinde otobüse binemezdim.
"Gel."
İki parmağının arasına kürkün kolunun ucunu tutup evinin alt katına doğru merdivenleri indi.
"Bunu daha önce yapmayı düşündüm ama daha çok yeni olduğu için fazla canın yanacağını düşündüm."
Umarım bu sözler beni öldürmek için falandır.
"Ne için erken?"
"Görünce kaçmayacağına söz verirsen kabul ederim."
Anam garip anam şarkısı şu an arka fonda çalmaya başlamış, ben bu gece ölmezsem de diğer düşünce yapılarım tarafından işleme girmeye çabalıyordu. Tek elimde telefonu kürkün cebinden çıkarttım. Anında Özge'ye mesaj attım.
"Namus elden gidiyor galiba."
Binlerce kez arayacağını bilerek sessize alarak telefonu cebime attım. Sonra Demir durdu. Odanın kapısını açınca açıkça yatak bekliyordum. Gittin, kendi ayakların ile gittin dedim. Sonrasında kendi düşüncelerimin ne kadar kötü olduğunu düşünerek daha kötüsünü yapabilir miyim diyerek sınırları zorladım.
Bir Red Room bekliyordum.
Sonuç ise bembeyaz odanın içine konulmuş dövmecide olan sandalyenin aynısıydı.
"Artık memende vol yazmayacak."
Bildiğim tüm dillerde teşekkür ettim. Demir'e değil, yukardakine. Bugün de ölmeyecektim. Sadece dövmemi tamamlayacaktı. Sonra kıyafetim aklıma geldi. Nasıl çıkartacaktım ben bunu.
"Kıyafetim?"
"Dövmecide çıkartırken iyiydi."
"Hayır, sadece üstüm olsa çıkartırım ve atletim olsa ya da sütyen. Daha açık olayım mı?"
Sütyen kelimesinden sonra Demir'in gözleri o kısıma doğru kaydı. O kadar memeden bahsediyordum ama sütyen deyince mi oranın varlığı dikkat çekiyordu.
"Tişört ve makas alabilir miyim?"
Kesinlikle ve kesinlikle elbiseyi kesmeyeceksin Çağrı diyen Özge sesini duyabiliyordum. Demir beni sandalyeye oturtana kadar kolumu bırakmadı. Oturttuğuna emin olduktan sonra odadan çıktı.
Birkaç dakika sonra elinde bir gömlek ile çıkageldi.
"Tişört kesmek yerine gömlek daha mantıklı. Dövme yapılacak yere kadar ilikle, ben de üzerimi değiştirip geliyorum."
Odadan çıktı, elbisemi zorla belime kadar indirdikten sonra benim fikrimi sormadığını düşünmeye başladım. Belki ben mememde vol ile yaşamaktan mutlu olacaktım. Yani aslında böyle bir şey imkansızdı ama olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çağrı&Demir Hikayesi #Wattys2017
HumorMafya Sekreteri hikayesinin karakterlerinden başka bir hikaye. Mafya Sekreteri hikayesinden tamamen farklı olup sadece karakterler ve karakteristik özellikler aynıdır. Mafya Sekreteri'ni okumadan da bunu okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar. --- "Gördü...