~39~ real life ~

604 35 31
                                    

"Waar zijn ze nou" vraag ik voor de derde keer. "Bij het parkje" lacht Enzo. "Oja" zeg ik beschaamd. We lopen verder. Als we vlak bij het parkje zijn zie ik Link al bezig met zijn camera. Hij staat met zijn rug naar ons toe dus ziet hij ons niet. Ik gebaar naar Enzo en Milan dat ze stil koeten zijn. Ik loop voorzichtig naar Link toe. "Boe" schreeuw ik. Link schrikt en laat bijna zijn camera vallen. Hij vangt hem nog net op. Hij zet snel de camera neer en richt zich dan op mij. "Wat doe jij hier" vraagt Link. "Ik kwam Milan en Enzo tegen" zeg ik. "Doe je mee met de opnames?" "Ja sure" zeg ik met een glimlach. "Kom" zegt hij en pakt mijn hand.

"Hoi" zegt Link als we bij de rest zijn. Met de rest bedoel ik dan: Harm, Joost, Jeremy, Enzo, Enzo, Milan, Pascall, Melvin, Matthy, Duncan, Wilbert, Ronald en Don. "Yodieyo" lach ik. "Wow een fan wat doet die hier" zegt Don. "Oke laat maar ik ga wel hertjes eten geven ofzo" zeg ik nep teleurgesteld. "Nee jij blijft" zegt Link. "Jongens dit is Terra, mijn vriendin. Terra dit zijn de sukkels waarmee ik opneem" zegt Link. "Hoi" zeg ik lachend. "Doe je mee met de opnames" vraagt Pascall. "Ja paskwall" zeg ik. "We kunnen beginnen dan" zegt Don. "Oke" zegt Harm. We lopen terug naar camera, die eigenlijk maar een paar meter hier vandaan stond. Link zet de camera aan. "Yodieyo mensen" schreeuwt iedereen door elkaar heen waardoor je gewoon niet verstaat wat er gezegd word. "Ja dat. Ik ben hier vandaag met heel veel leuke mennen" zegt Link. "Link is gay" roept Ronald. Ik trek een pruillip. "En met Terra" zegt Link. "Dat is beter" zeg ik. "Wij doen vandaag yoga achtig iets" zegt Link. "Mijn idee" zegt Jer. "Ja nou en" lacht Duncan. "Mond dicht jij hebt geen blinde darm" zegt Pascall. "Wat heeft dat er nou mee te maken" zegt Duncan. "Alles" zegt Enzo F. "Maar we hebben dus groepjes van 3 omdat Terra er bij kwam" gaat Link verder. "Terra" hoor ik een stem gillen. Ik herken die stem meteen. "Romy" schreeuw ik terug. Romy komt naar ons toe rennen. "Nu zijn we dus met 16" lacht Link. "O doe ik mee?" "Ja nu wel" zeg ik en trek Romy in beeld. "Dit is Romy" zeg ik. "Oke dan zijn de groepjes van 2" zegt Link. "Dit is nu al de meest chaotische video ooit" zegt Wilbert. "Ja" zegt Link. "Oke de groepjes zijn: Joost met Romy, Enzo met Enzo, Pascall met Ronald, Harm met Jeremy, Milan met Don, Wilbert met Duncan, Melvin met Matthy en Terra met mij" vertelt Link. "Maar dat is niet eerlijk" zegt Pascall. "Die meiden zijn te flexibel" zegt Don. "Daarom zitten ze niet samen in een groepje" lacht Link. "Zo flexibel ben ik niet hoor" zeg ik. "Oke Lets go" zegt Link. "Bedankt voor het kijken" zegt Harm. "Crossbarr challenge confirmed" schreeuw ik. "Je hoeft niet te schreeuwen" zegt Melvin. "Wow Melvin zegt ook eens wat" zegt Milan.

"Go" schreeuwt Jeremy. Matthy en Melvin zijn nu aan de beurt. Ze zijn ook de laatste. Deze opnames zijn nu al echt geweldig. We hebben op de grond gelegen van het lachen en er zijn zo veel droge momenten geweest. Ook nu zijn we aan het lachen omdat Melvin en Matthy echt niks kunnen. "En stop" zegt Jeremy. "Jullie hebben 3 punten" zegt Jeremy. "Hoeveel kon je er halen" vraag ik. "8" zegt Jeremy met een veel te serieus gezicht. Ik barst in lachen uit. "Jou gezicht" lach ik. "Niet dit weer" zuchten Joost en Harm tegelijk waardoor ik alleen maar harder moet lachen. De anderen kijken me echt aan alsof ik gek ben. Als ik uitgelachen ben ga ik normaal naast Link staan. "Oke de uitslagen zijn bekend" zegt hij. Op de laatste plaats... Melvin en Matthy!" Iedereen klapt even. "Op de zevende plaats.... Enzo en Enzo" schreeuwt Link. Weer geeft iedereen een applaus. Zo gaan we nog even door. Dan komen we bij de top drie. "Op de derde plaats.... Pascall en Ronald" zegt Link. "Op de tweede plaats... Romy en Joost... En op de eerste plaats.... Terra en Link" zegt Jeremy. "Ik zei toch dat het niet eerlijk was" zegt Pascall. "Mond dicht jij was tenminste niet laatste" zegt Melvin.

"Ik moet gaan" zeg ik. We zijn in het dorp op het grote plein. We zitten op de kleine bankjes gewoon te praten. "Wacht ik loop wel even een stuk mee. Romy en Joost doen wel echt lang over eten halen of niet" zegt Link met een knipoog. Ik lach even. Ik neem afscheid van iedereen en loop dan met Link weg. Ik kijk nog even om en zie Enzo k. ons filmen. Snel geef ik Link een kus en dan lopen we de hoek om. "Doei" zeg ik. "Doei" zegt Link. Ik geef hem nog snel een knuffel en loop dan alleen verder naar huis.

En weer een deeltje..
Ja ik vond dit zelf wel grappig om te schrijven eigg
Maarja Euhh
Doei!

Whatsapp || Ft. Squad [voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu