Capitolul 10: Ai lui...

75 7 0
                                    

-Mia, am terminat! rasuna bucuroasa vocea Juliei.

-Si eu. Scoate, te rog, din cuptor rulada si las-o pe aragaz pana pun eu cartofii. Ii spun in timp ce asezam mancarea in farfurii.

-O tai?

-Daca vrei da. Vom fi toti prezenti, asa ca taie noua felii.

-Mbine.

In scurt timp cina era gata. Arata destul de bine pentru prima data cnd chiar gatesc, nu cartofii, carnea. Sper ca le va placea baietiilor.

Julia il apeleaza pe Sam, in timp ce eu scotdin frigider doua sticle de suc: una de portocale si cealalta de mere, si le asez pe masa. Apelul Juliei se incheiase in timpul in care eu ma fataiam de colo-colo prin bucatarie.

-Ce a spus? o intreb curioasa.

-Ajung in zece minute toti.

-Okey...Te superi daca o sun pe mama? Vad ca ea nu ma suna, se "distreaza" prea tare, cred. Ii spun razand, iar ea imi imita gestul.

-Da, bineinteles ca poti. Te astept. Merg pana la baie.

Telefonul apeleaza. Cand am vrut sa termin apelul ini raspunde cineva.

"Alo?!"

"Buna!"

"Buna, Mia! Ce faci? maintreaba o voce groasa si imi dau seama imediat ca este vorba de tata."

"Daca iti zic, nu ma crezi. Ii spun razand."

"Pai nu am cum sa te cred daca nu imi spui ce se petrece."

"Am terminat de gatit."

"Ce, pizza congelata? ma intreaba tata. Imi imaginam cum zambea in momentul in care i se adreseaza."

"Nu! Promit ca va fac si voua cand veniti acasa!"

"Bine, dar ai grija sa nu se miste ceva prin farfurie. Daca cumva se intampla asta, mai pune mancarea pe foc, bine?"

"Inteles, sefu,!...Voi ce faceti?"

"Mergem imediat la cina cu unchii tai."

"Ce frumos. Pofta buna! Spune-le ca-i salut."

"Multumim. O sa le transmit. Kevin unde umbla?"

"Vine imediat acasa. a fost plecat cu niste prieteni."

"Bine. Sa ii spui ca am zis eu ca de nu invata nu mai vede iesiri. Daca vrea in New-York trebuie sa munceasca!"

"Am sa ii spun, stai calm...Apropo, Tina vine luni acasa cu parintii ei. Au spus ca va saluta si ca ar vrea sa va vedeti." imi informez tatal.

"Si eu as vrea sa imi revad vechii mei prieteni. Daca mai vorbesti cu ei sa le spui sa incerce sa ramana pana venim noi acasa, te rog!"

"Am sa le spun. Vorbim mai tarziu sau maine. Trebuie sa pun masa. Distractie placuta si salutari mamei si unchiilor!"

"Mersi la fel, Mia. Pe curand." imi zice tata, iar apoi inchide apelul.

Baietii erau la usa. Se auzea deja galagie. Eu si Tina eram pe canapea aproape adormite.

-Fetelor, trezirea! il aud pe Kevin tipand.

-Suntem treze. Ii zic mormaind. Haideti in bucatarie. Cina e gata. Le spun baietiilor indreptandu-ma spre aceiasi directie ca si ei.

Julia si Sam sesaruta scurt si merg imbratsati spre bucatarie. Sunt asa draguti impreuna. Chiar se iubesc...relatia mea cu Jack nu e asa. Il plac, am sentimente pentru el, insa nu sunt puternice. Inca nu am fluturi in stomac sau chestii de genul asta, dar ma gandesc la el...nu stiu exact ce simt pentru el... .

Asul Din Mânecă (Vol. 1) FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum