Merhaba ben rüzgar 18 yaşındayım sarışın ela gözlü 1.80 boyunda oldukça yakışıklı bir çocuğum.Babamın büyük bir holding zinciri var anlayacağınız zenginiz ama ben zengin olmaktan hiç hoşlanmıyorum açıkcası zengin olunca hiçbirşey değişmiyor hayatınızda hatta daha fazla sorun yaşıyorsunuz.Mesela bütün kızlar sizinle paranız için birlikte olmak istiyor.Gerçekten seven kimse bulunmuyor.Bir çok düşmanınız oluşuyor.
Şahsen bu durumdan hiç hoşnut değilim.Bu zamana kadar kiminle beraber olduysam hepsi param için benimle oldu gerçek sevgiyi arıyorum ve bulursam evlenmeyi düşünüyorum.
Okula geçenlerde Rüya diye bir kız geldi.Hayatımda gördüğüm en saf ve bir o kadar da güzel bir kız.Bildiğim kadarıyla burslu bir öğrenci bizim okulda böyle insanlar görmek imkansızdır normalde.Ama gerçekten çok inek tenefüslerde bile dışarı çıkmayıp test çözüyor.Bizim okula nasıl geldiği belli oldu.
Geçen gün gidip kızla tanışmak istedim.Yanına gidip selam verdim.Beni kafasına bile takmadı.Böyle durumlara alışık değilim genelde kızlar bana selam verirler ben cevap vermem şimdi hayatımda ilk defa bir kız bana cevap vermemişti.Galiba diğerlerinde farklı olduğu için biraz ilgimi çekiyordu.
Okulun ilk haftaları Rüya sınıftan hiç çıkmadı.Bir gün tenefüslerde yanında bir kız gördüm.Galiba kendine arkadaş edinmişti.Açıkcası sevindim bizim okulda Rüya gibi kızlarla pek arkadaşlık eden olmaz.Neyse ben Rüyayı bu kızla o günden beri hep tenefüslerde görmeye başladım açıkcası Rüya uzaktan bakınca göze çok büyüleyici geliyordu.Yanındaki kızı sorarsanız bilemem pek de dikkat etmemiştim ne zaman onları görsem gözlerimi Rüya'dan alamıyorum.Galiba ona karşı birşeyler hissediyorum.
Artık kendimi toplamalıyım.Resmen bu kıza aşığım ben nereye kadar uzaktan izle izle.Hem belki o da bana karşı bişeyler hissediyordur da ben bilmiyorumdur.Konuşmanın vakti geldi bence artık.Tam bunları düşünürken benimle takılmaya çalışan Can 'ın sesiyle kendime geldim.
- Rüzgar, şş hoop dalmışsın hayırdır kimi kesiyorsun?
-Sanane be salak defolup gitsene sen hem niye geldin ki?
-Anlaşıldı sen aşık olmuşsun oğlum sen demedin mi şu yeni gelen kızı bi araştır kimmiş neyin nesiymiş kimin fesiymiş diye.
-Hee tamam ya hatırladım unutmuş olamaz mıyım? Neyse naptın araştırdın mı kızı?
-Tabi ki unutma Can DİKENOĞLU'ndan hiçbirşey kaçmaz.
-Can kapa çeneni de anlat hadi.
-Tamam be.Kanka kız bildiğimiz varoş.Kenar mahallelerde oturan sadece annesiyle yaşayan annesi de temizliğe eve giden biri.Babasını çok küçükken kaybetmiş.Bir tane de abisi varmış ama ondan uzun süredir haber alamıyorlarmış.Bizim okuldan önce bir devlet lisesinde okuyormuş.O okuldaki başarısı yüzünden bizim müdür onu buraya burslu almış.
-Aferin can hayatta ilk defa bir boka yaradın.
Demek ki fakir bi kız ha.. Fakir biri için fazla güzel.Bence bu okul çıkışı onunla konuşmalıyım.Belki de evine kadar bırakmama izin verir hem daha fazla tanımış olurum.
......
Okul çıkışı Rüya'yı gördüm.Spor arabamı yanına doğru yaklaştırarak camı açıp seslendim.
-Hey Rüya seni eve kadar bırakmamı ister misin?
-Hayır teşekkür ederim.
-Lütfen sadece konuşmak istiyorum.İzin ver nolur.
Dedikten sonra arka kapının açıldığını ve içeriye bir çanta bırakıldığını ardından da Rüya'nın ön koltuğa oturduğunu fark ettim.
Yol boyunca nerdeyse hiç konuşmadık.Ne o konuştuk ne de ben.En sonunda dayanamadım ve;
-Hiç konuşmayacak mıyız ben konuşmak için bindirmiştim seni arabaya oysaki sen ağzını bile açmadın
-Peki ne konuşmak istiyorsan ya da ne öğrenmek istiyorsan sor konuşalım benden neden bekliyorsun? Ben birşey öğrenmek istemiyorum ki sen istiyorsun.
-Peki o zaman soruyorum. Hayatında neler yaşandığını en ince ayrıntısına kadar anlat bana.
-Neden benim hayatım seni ilgilendiriyor ki?
-Açıkcası bana güvenmeni ve arkadaş olmak istiyorum.
-Peki o zaman önce sen başla ki sana olan güvenim yerine gelsin yoksa sana güvenebileceğimi pek sanmıyorum.
-Tamam sen bilirsin.Anlatıyım o zaman.Adım Rüzgar babamın holding şirketi var anlayacağın zengin bir çocuğum hiç kardeşim yok annem benimle pek ilgilnemez genelde dernek işleriyle uğraşır evde tek ilgi kaynağım köpeğim MAX onunla vakit geçirmeye bayılıyorum.Şimdi sıra sende.....
-Hmm senin aksine ben fakir bi ailenin kızıyım sadece annem var babam ben çok küçükken vefat etmiş bir abim var ama uzun zamandır ondan haber alamıyoruz annem evlere temizliğe gidip öyle para kazanıyor sizin okuldan önce devlet lisesinde okuyordum biraz fazla ders çalışmayı seviyorum çünkü derslerimden başka uğraşabileceğim hiçbirşey yok eskiden yüzerdim ama artık onu da yapmayı bıraktım.
-Şeyy peki hiiç e-rkek arkadaşın oldu mu?
-Hmm anladım.Hayır daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı.Peki senin sevgilin oldu mu hiç?
-Açıkcası oldu ama hepsi benimle param için çıktı.Böyle şeylerden nefret ediyorum insan sevmediği biriyle birlikte olmamalı bence gerçekten sevdiği kişiyle birlikte olmalı gerçekten sevdiği kişiyle evlenmeli onun parası ya da maddi durumu için değil.
-Sen diğerlerinden çok farklısın onlar senin gibi değiller onlar için bence herşey birer oyun onlarda bu oyunun yönetmeni sanıyorlar ama öyle değil bende senin gibi düşünüyorum.Bence de insan sevdiği için birlikte olmalı başka bişey için değil.
Tam o sırada '' geldik '' demesiyle küçük bir kulübenin önünde durduk.Arabadan ineceği sırada ona bakıp,
-Sen çok farklı bir kızsın bunu unutma.Diğerleri gibi değilsin.Ve sakın ama sakın maddi durumundan utanma dedim.
-Sende çok farklı bir zenginsin diğerlerine hiç benzemiyorsun ayrıca da senin gibi biriyle böyle bir okulda tanışacağım aklıma gelmezdi. Dedi ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu.Ben öptüğü yerin üstünde elimi gezdirirken o çoktan evinin yolunu bulmuştu.
O anda içindeki duygu ve düşüncelerimi dinlediğimde hepsi aynı şeyi söylüyordu.''Evet rüzgar bu tam da senin aradığın kız ,kabul et rüzgar ondan hoşlanıyorsun'' belki de içimdeki ses haklıydı. Onu ne zaman görsem içimde anlayamadığım bir duygu oluşuyordu.Evet ben ondan hoşlanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK SEVGİ
Ficção AdolescenteHayatları boyunca hep gerçek sevgiyi arayan iki gencin aşk hikayesi