↔19↔

6.2K 630 59
                                    

Ne finali tabiki de şakaydı 😂😂

Chanyeol eve geldiğinde kapıyı açan adamın yüzüne düşünmeden yumruğunu geçirdikten sonra   Baekhyunu küçük evde aramıştı.

Kısa koridorun sonunda bulduğu kilitli kapıyla geri dönerek  yerde  yüzünü tutup küfür eden adama  eğilip ikinci üçüncü bir yumruk savurduğunda   polisler içeri girmişti.

İki polis yerde yatan adanı kollarıbdan tutup kaldırdıklarında biri cebindeki kelepçeyle ellerini öne çekiştirmişti.

"Hey durun yanlış adamı götürüyorsunuz.Kardeşimin evine zo..."  Chanyeol  kendisinden bir kaç santim kısa olan adamın yüzüne sert bir yumruk daha geçirdiğinde   polislerin kucağına düşmüştü.


''Götürün onu.Tecavüz ve şiddete teşebbüsten  içeri atılmasını istiyorum" diye son kez  adama tükürüp  kilitli kapıya ulaştığında  derin ir nefes alıp kapıyı kıracağı içn özür dileyerek  sert bir kaç tekme geçirmişti.




Kapının kilit kısmı yerinden sökülüp gıcırtıyla açıldığında gözlerine ilk çarpan küçük ayaklar ve açık renk çoraplarına bulaşmış kırmızı lekelerdi.

Baekhyunun ne yaptığını fark ettiğinde  vakit kaybetmeden küçüğün baygın bedenini kucağına alıp evden çıkmıştı.
Ayakları titreyip onu bir felçli gibi yerine çöktürmeye çalışsa da  önceliği  kucağındaki küçülmüş adamdı.




Sex In Class VI  'Laboratory'(Chanbaek Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin