3.časť

525 23 0
                                    

Ďakovala zas a znova.. :3 <3 Som sklamaná ale pridávam to lebo ma o to poprosili.. Tak ak si to prečíitate budem len a len rada.. :) ďakujem ešte raz a dúfam že sa rozmnožíme pomaličky.. :D ;)) Príjemné čítanie girls <3 :))

3.časť :) "Kimin odchod"

Posmešne som sa zasmial a odišla od nich.. Išla som do zadu a Dan hneď za mnou.. Vedela som že som to nemala ale nahnevalo ma to že jedne z tých grázlov sem stúpil a aj Eleanor mala tú drzosť.. Toto si viac dovoliť nemôžu... Sadla som si na gauč čo je tu a vyložila nohy na stôl.. Kývla som na barmana ktorý prišiel za mnou..

Ja: "Dones mi colu,. Dan dáš si dačo??" Spýtala som sa Dan no ta len pokrútila hlavu na znak nie a čašník odišiel.. Dan sa na mňa okamžite pozrela a skrčila obočie..

Dan: "Ty si sa zbláznila naozaj.. Povedala si mu že si proti Harrymu.. Tebe naozaj šibe??!! On sa dozvedel Sasha a teraz budeš mať naozaj vojnu.." Povedala mi nahnevane a premeriavala ma.. Neznášam keď mi niekto niečo vyčíta.. viem to aj bez nej že som konala nahnevane.. Ale čo už.. Už sa stalo tak to nezmením..

Ja: "Sklapni Danielle!! Viem že som to dojebala.. Vyhlásila som Stylesovu voju no a?? Ja to vyhrám viem to zabijem toho niktoša.. A len aby si vedela idem domov a či ideš alebo nie je to na tebe.." Povedala som jej nahnevane a kopla so seba pohár coly.. Dan sa postavila a vyšli sme k môjmu autu..  Odišli sme domov.. Bolo už niečo po jedenástej.. Dúfam že Kim už spí.. Potichu sme sa vydali každý do svojej izby.. Ja som pred tým ešte nakukla ku Kim ktorá našťastie spala.. Potom som šla spať aj ja.. Trochu som si už potrebovala oddýchnuť a hlavne rozmýšľať ako ho chytiť.. Ani neviem ako som konečne zaspala a prestala rozmýšľať nad všetkým.. Keď som sa zobudila mohlo byť niečo po jedenástej.. Nechápem ako som mohla tak dlho spať.. Rýchle som si urobila rannú hygienu a obliekla som sa.. Zišla som dole a tam v obývačke sedela Dan a Kim.. Len som na nich mávla rukou a šla sa naraňajkovať.. Najedla som sa a išla som si k ním sadnúť.. Kim sa na mňa pozrela a z ničoho nič sa mi hodila prekvapene som zaklipkala očami no potom som ju veľmi rada objala..

Kim: "Prepáč mi to moje správanie.. Správala som sa ako decko.. Naozaj som to tak nemyslela.. Som presvedčená že to robíš kvôli môjmu dobru.. Nechcem sa s tebou hádať.." Pozrela som sa na ňu a ona sa zaksichtila.. Usmiala som sa na ňu a urobila grimasu..

Ja: "V pohode.. časom budeš všetko chápať.. :) " Usmiala som sa na ňu a ďalej sme sa rozprávali.. Ani som sa nenazdala a ten čas bežal ako voda.. Okolo pól tretej som ju odniesla k letisku.. Stáli sme tam ticho len ja ona a Dan.. Nebola som nadšená že odchádza ale je to pre jej dobro.. Hlavne teraz keď sa to Harry dozvie.. Po chvíli som počula ako nahlásili jej let.. Smutne som sa na ňu usmial a ona mi skočila do náručia.. 

Kim: "Prepáč mi za všetko.. Si tá najlepšia sestra na svete budem sa ponáhľať domov.." Povedala mi s plačúcim hlasom a ja som sa musela držať aby som sa nerozplakala.. 

Ja: "Choď už Kim.. Neboj hneď si tu a hlavne ty si dávaj pozor.." Usmiala som sa na ňu a dala jej pusu na čelo.. Ona sa na mňa zaškerila ako malé dievčatko a ešte objala Dan a odišla.. Dávida som videla pri pasovej kontrole.. Veľmi dúfam že pochopil moje inštrukcie.. Keď mi Kim naposledy zamávala  odišla nevydržala som to.. Padla mi slzy slzy smútku.. http://media.tumblr.com/tumblr_m9dov9jN3n1r7dslf.gif .. Rýchle som si ich zotrela aby si ich Dan nevšimla a odišla som bez slova.. Vedela som že Dan pôjde za mnou.. Naštartovala som auto a vydala sa ku klubu..Pred klubom som nahnevane tresla dverami a šla do vnútra.. No pred vchodom som sa zasekol.. Boli tu Harryho muži.. A to osobne Louis a Liam.. Keď ma zbadali prišli ku mne.. Ja som okamžite chytila zbraň a namierila na nich.. Dan ku mne pribehla a pozrela sa raz na mňa  raz na nich.. No keď si prešla pohľadom po obi dvoch zaleskli sa jej oči a ťažko sa jej začalo dýchať.. Chytila sa za ústa a slzy mala v očiach,. Prekvapene som sa na ňu pozrela a potom na chalanov.. Tam stál tak isto Liam  prekvapene a šokovane.. Ja som len potriasla hlavou a odistila zbraň pre istotu..

Ja: "Čo tu vy dvaja robíte??!! " Nahnevane som na nich sykla a Liam mi venoval pozornosť na chvíľu.. Zayn mal tak isto namierenú zbraň na mňa..

Zayn: "Prišli sme ťa varovať.. Harry o tebe už vie.. Vie že ho bezdôvodne chceš zabiť.. a odkazuje ti že chce aby ste sa najprv porozprávať.." Povedal chladne a bez citov.. Bol dosť odporný a presne sa hodil Stylesovy som si istá..

Ja: " Povedz svojmu šéfovi či čo ti je že môže snívať... Nie je taký silný ako si myslí.. A nezabudni mu povedať že to bezdôvodne nie je .. On by sa mal spamätať koho zabíja.. A odíďte kým som kludná!!" Povedala som nahnevane a pozrela sa na nich.. Z ničoho nič sa Liam pohol dopredu.. Prekvapilo ma to a ja som okamžite namierila zbraň na jeho srdce a chystala sa stlačiť spúšť..

Taak lásky prepáčte za včerajšok ale naozaj som nestíhala lebo ma mamka vyháňala.. :D Ďakujem krásne moc silno dúfam že sa páči.. :3 A prepáčte za chyby ale som to proste ja.. :D :* <3 *Mrs.Malik*

Niečo za niečo.. (Harry Styles Sk)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ