Teraz idem z párty a nesú ma domov policajti a vedľa mňa sedí John s nasratým xichtom. Zase som sa ožrala, no na moje šťastie som nedošla domov, ale do susedovho domu. Ako je to možné? Jednoducho som si pomýlila domy a našla som kľúče pod rohožkou, lebo tam ich máme aj my. Ja som sa dostala dnu a v obývačke sedeli susedia a zavolali políciu. Tak.
Keď nás policajti odniesli domov, John ma zdrapol za ruku a došli sme domov. Ja som sa mu nejako vykrútila a utekala hore do svojej izby. Som sa divila že v mojom stave som to zvládla. Keď som bola už skoro hore, zavolal na mňa John. „ toto si ešte vybavíme mladá slečna.“ Ja som sa len potichu zasmiala a povedala. „jasné, jasné... také poznáme!“ nikdy si to nevybavujeme. Zajtra povie že mám zaracha a to je všetko. Ja som zaliezla do izby, osprchovala sa, odlíčila, obliekla do pyžama a išla spať. Zajtra je škola a ja som zvedavá, ako to znesiem. Dúfam že ma nebude bolieť veľmi hlava. Hneď, keď sa moje telo dotklo môjho mäkkého matracu som zaspala.
XxX xXx XxX xXx XxX xXx XxX xXx
Ráno ma zobudil Boddy. Skákal mi po posteli. Ja som sa zobudila so slabšou bolesťou hlavy. Mohla som ísť do školy. Pozrela som sa na hodinky na mobile a bolo 07:02. Škola mi začína o 8:00 a cesta asi 5 minút peši. Išla som do kúpeľne osprchovala sa, obliekla som si galaxy legíny s bielym voľným tielkom s krížom ,baseballovú mikinu a fialovú snapback čiapku. Náhrdelník s nápisom Fuck U a pár náramkov. Mám chlapčenský štýl obliekania a mne sa to páči. Namaľovala som sa a vyžehlila vlasy. Zbalila som si veci do tašky a pozrela na hodinky. 07:43. Asi sa stavím u Lucy. Rýchlo som si zobrala veci a išla dole do jedálne, kde sedel John a čítal noviny s kávou. „po škole ťa čakám. Včerajšok presiahol všetky hranice a-“ „ hej hej dobre ja sa ponáhľam za Lucy tak čus.“ Rýchlo som ho odbila. Chcel ešte niečo povedať ale ja som vybehla von z domu.
Lucy býva 2 domy od nás a mám to cestou. Akurát som zastihla Lucy ako zamyká barák tak som ju dobehla a objala ju. To je náš pozdrav ráno. „no čo ty socka, aké nervy mal teno raz tvoj fortík?“ „ veľké lebo ma odprevádzali policajti“ vysvetlila som jej ale ešte sa ma očami pýtala ako. Ja som jej to povedala a dostali sme záchvat smiechu. Keď sme sa dosmiali tak sme už boli pred školou a na nás čakali chalani.
Ja som sa rozbehla za Derekom a Lucy za Kyleom. Lucy chodí s Kyleom a sú spolu už 2 roky. Sú spolu zlatí. Lucy sa olizovala s Kyleom a ja s Derekom, keď sa zrazu Peter ozval „ áno, vy sa tu olizujte a ja si zatiaľ pôjdem dať rýchlovku s tamtým stromom že?“ keď to Peter povedal, všetci sme na neho pozreli ako na debila a popukli sme v hasný smiech. No Peter to asi myslel naozaj. Tak sme sa prestali smiať, a on potom sa začal smiať. Ja toho chlapca nechápem.
Keď sa každý prestal smiať, tak sme išli do školy a išli sa pripraviť na hodinu. Všetci máme rovnaké hodiny. Keď som sa otočila, za mnou stali oni. Najväčší píčusy celej školy. Predo mnou stála najväčšia kurva na tejto škole s menom Ashley a za ňou jej dve kurvičky Emma a Kathrin.
„ahoj McCann, ešte stále sa obliekaš ako najväčsia handra na tejto škole?“ „ja neviem ale tie tvoje mini šatky čo ti niesu ani po koniec rite vyzerajú ako handra, lebo sú také malé. Ale vieš čo, aspoň sa neobliekam ako ta najväčšia kurva na tejto škole. A ak ešte niečo chceš, tak ma prestaň otravovať. Ďakujem lásko“ dopovedala som jej a poslala jej vzdušnú pusu. Ona na mňa len pozrela zabijáckym pohľadom a povedala „tak toto si robiť nemala. Zničím ťa!“ „ a ako? Že ukážeš tie tvoje umelá kozy a tým ma zničíš? Prosím ťa, mne stačí ak sa na teba čo i len pozriem a oslepnem na 5 minút.“ Povedala som jej a keď som jej to povedala, tak bola červená jak paradajka u odcupitala späť. Ja som zatvorila svoju skrinku. „ toto si zabila sestrička. Som na teba hrdý.“ Povedal a objal ma. „dakujem, niekto jej musel povedať pravdu.“
Prišli sme do triedy a všetci stíchli. Zrejme počuli rozhovor medzi mnou a Ashley. Ako prvý prehovoril nejaký chalan. „si jej dala McCann“ „ si Boss“ alebo „máš môj obdiv“ všetci povedali a ja som to vôbec nečakala tak som si sadla do zadnej lavice. Sedím sama a som za to rada. Keď zazvonilo prišla do triedy naša učiteľka matiky pani Andersenová. Nemala som ju v láske a ani ona mňa. Od začiatku má na mňa zálusk. Ja som ju úplne ignorovala a kreslila si do svojho skicáku.
ESTÁS LEYENDO
WHY ME? (Harry Styles)
FanficDievča, čo malo kamarátov, priateľa a svoju BFF, ktorej hovorila úplne všetko. zmení sa niečo, alebo nie. urobí potom jej otec niečo, za čo potom bude ďakovať, alebo ho bude nenávidieť...