Veľké prekvapenie!!!

249 14 0
                                    

bola som pri pulte s alkoholom a liala do seba. Mala som už asi 4. Panáka, keď v tom som mala strašnú chuť ísť hore. Lákalo ma to hore na poschodie. Išla som hore, keď v tom som počula Derekov hlas jak hovorí  

„ Bola si skvelá Ashley“ „aj ty Derek. Dúfam, že to dnes povieš tej handre, že si ju podvádzal. A nezabudni ju aj vyfotiť nech máme aj pamiatku.“ Ja som kukala na dvere  jak na debila až dokedy sa neotvorili dvere, a v nich stal Derek. Zo mňa ako keby všetok ten alkohol vyprchal. Plakala som.

„prečo? PREČO!?“ zakričala som. pribehol Kyle, Peter a Lucy. Ja som stále plakala a nakoniec som sa spýtala „ čo som ti také urobila. To celý čas si ma podvádzal s ňou? Povedz, je ti teraz lepšie keď si mi rozbil srdce? Je ti dobre keď sa mi pozeráš na moju uplakanú tvár?“... nič „kurva odpovedz!!! Je ti lepšie?“ „ no aj áno! Už si ma omrzela a ja som chcel niekoho nového! Stále si bola len handra, ktorú si nikto neváži. Ani títo ľudia si ťa nevážia. Nikto z našej partie si ťa nevážil, lebo si bola len obyčajná nicka. Teraz nech sa oni rozhodnú, či budú s takou handrou, ako si ty? Alebo so mnou...“ povedal Derek a ja som na nich pozrela. Kyle sa ma mňa pozrel s ospravedlňujúcim pohľadom rovnako, ako Peter, a Lucy povedala „som dobrá herečka, že som sa hrala na tvoju najlepšiu kamarátku že?“ povedala a vysmiala sa mi s ostatnými. Ja som tam stála ako omámená „ budeš tu len tak stáť, alebo odtiaľ vypadneš aj s tou tvojou riťou?“ povedala Ashley a la som len zbabelo utiekla.  

Stratila som kamarátov. Stratila som svojho brata, BFF, najlepšieho kamaráta, a priateľa.

 Išla som ani neviem kam. Išla som okolo tmavých uličkách. Počula som za mnou kroky, tak som zrýchlila. Tá osoba tiež zrýchlila, tak som začala bežať. Ten dotyčný sa za mnou rozbehol a potom ma chytil. Zatiahol ma do uličky a ja som začala kričať. Dostala som facku. „ak budeš kričať, tak to bude bolieť. „povedal a aj som prestala kričať. Nemohla som, lebo mal svoju ruku na mojich ústach. Vedela som presne, čo teraz príde. ZNÁSILNI MA!

XxX

Bola si úžasná mačička. A keď to niekomu povieš, tak si ma neželaj. Ja si ťa nájdem, a zabijem každého, koho poznáš.“ Hovoril, a popri tom si obliekal. Ja som plakala na zemi a preklínala sa. „rozumela si?“ prikývla som „pozeraj sa mi do očí keď so mnou hovoríš!“ chytil mi sánku a drtil mi ju. Ja som bolesťou sykla „ áno rozumela som“ povedala som a on mi pustil sánku a odhodil niekde na zem. Potom ma kopol do brucha a odišiel.

 Ja som sa nejako pozbierala a odišla domov. Mala som totálne roztrhané šaty a o riasenke už ani nehovorím. Pomaly som vyliezla po streche. Keď som sa pozrela do zrkadla, rozplakala som sa. Vyzerala som úplne hrozne. A keď som si dala dole šaty, tak som zbadala modriny na bohoch a pod rebrami. A o mojom líci a sánke nehovorím. Nemala som nič. Nemám kamarátov, priateľa a ešte ma znásilnili. Môj život už nemá žiadnu cenu.

 Išla som do kúpeľne. Oprela som a o zrkadlo. Opláchla som sa a zbadala som nad umývadlom žiletku. Váhala som, ale nakoniec som to urobila. Zobrala som žiletku a pomaly ju priložila k zápästiu. Triasli sa mi ruky. Buď to bolo z tej studenej zemi, alebo nervozity. Jemne som ju priložila, a potiahla. Bol to pocit oslobodenia. Na nič som nemyslela. Chcela som ísť hlbšie, ale rozmyslela som si to. Zobrala som si obväz a obviazala som si ruku. Potom som sa išla osprchovať. Snažila som sa, aby sa mi nenamočil obväz. Keď som sa osprchovala, tak som sa išla pobaliť na turné.

 Už mi bolo jedno, že s kým tam budem. Trošku mi vadilo, že to budú tí buzeranti, ale zase až tak strašné to nebude. Dúfam. Keď som sa pobalila, tak som sa chcela pozrieť na hodinky. Sakra! Ten sviniar mi ho ukradol. Ešte že mám heslo na mobile. Bola som z toho všetkého unavená. Po 5 minútach som zaspala.

XxX xXx XxX xXx XxX xXx XxX xXx XxX

„Dobré ráno. Vstávaj. O hodinu buď pripravená. O chvíľku je tu Paul aby ste išli na letisko.“ John ma zobudil. Dnes idem preč. Vstala som a išla do kúpeľne. Skoro som infarkt dostala. No nič. Modriny som si zakryla make-upom, riasenku, linky a rúž. Keď som bola hotová, tak som si obliekla čierné voľné tričko nad pupok s keátkym rukávom, okolo pása červeno-čiernu kostkovanú košeľu, svetlomodré kraťasy a canady . Moje dlhé blonďavé vlasy som si nechala rozpustené a  dala na bok.

Bola som hotová. Ešte pribaliť pár vecí do kabelky a hotovo. Išla som ešte do kúpeľne pre kozmetiku, keď som na umývadle zbadala opustenú žiletku, ako prosí aby som ju so sebou zobrala. Rozmýšľala som, či ju zobrať, ale keď John zakričal, nech sa pohnem, tak som ju schmatla a utekala dole. Ešte som si zobrala 3 obväzy.

 Dole som sa pozdravila s Paulom a išli sme. S Johnom som sa ani nerozlúčila, lebo ma nasral. A to poriadne. „tak čo máš nové?“ spýtal sa Paul, ale ja som mu nechcela povedať o tom všetkom, že sa režem, nemám nikoho a že ma znásilnili. Nechcem a ani nikomu nepoviem. Je to moja vec. A nechcem, aby niekoho tá osoba zabila. „nič nové. Všetko po starom.“ „ počul som o tvojom probléme. Že piješ a fajčíš. Je to pravda?“ „áno Paul je a nič s tým nenarobíš. Ja to moja vec, čo robím.“ Povedala som a počas cesty už bolo ticho.

 Keď sme zaparkovali pred letiskom, Paul povedal „chlapci sa na teba tešia. Niekedy sú ako vypchatý magori, ale na to si zvykneš.“ „ niekedy? Furt.“ Potichu som si zamumlala aby to Paul nepočul, ale zrejme počul. Len sa na mňa škaredo pozrel „ ty ich asi nemáš veľmi v láske že?“ „nie, spievajú jak baby a majú pridrbané pesničky. Keby rap tak som ticho, lebo ja pop veľmi nemusím.“ „ dobre, každý ma svoj vlastný názor. Ale hlavne si dávaj pozor na Harryho. Jeho motto je : vyspať a odkopnúť. Nechcem mať na krku dievča so zlomeným srdcom“ povedal a ja som prikývla.

Keď sme vystúpili, vošli sme na letisko. Prešli sme tým radarom alebo čo to je. Dúfala som, že ma nebude obchytkávať nejaký starý chlap. Našťastie tam bol asi 20 ročný, sexy muž. Kontrola prebehla dobre a my sme mohli ísť čakať. 

WHY ME? (Harry Styles)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt