Astazi e ultima zi de scoala, si eu sunt mega fericit ca am scapat de ea. Dar mama m-a trimis intr-o amarata de tabara de muzica. Mdah, tot cacatu'.
Trebuie sa fiu acolo doar pentru ca e tarbara lui tata si cum eu sunt cantaret o sa ii aduc mai multi copii. Numai la asta ma foloseste, pentru publicitate.
Ma trezesc de dimineata si imi fac rutina zilnica, imi iau un tricou alb si niste pantaloni negri rupti, in picioare am o pereche de converse negre.
Cobor jos si ma intalnesc cu frate'meu, Alex.
E: 'Neata feate.
A: ' Neata ' Adien.
E: Hai ca nu astept dupa tine.Am luat cheia de la garaj si acum stau sa vad ce masina sa iau. Am luat un Range Rover negru.
*
Intram in curtea scolii cand imi vad gasca, Max, Robert, Louis si mai era si tarfa scolii, Kira.
- Salut frate. zic toti in cor.
- Salut.
***
Mama ce dor imi era de asta. M-am destresar intr-un fel.
Kira e tarfa mea, o fut cand vreau, cum vreau. Si partea buna e ca ea nu comenteaza.
E cam larga dar pana gasesc si eu una virgina, ma multumesc cu ce am. Nu-s baiat fitos. Nici narcisit dupa cum vedeti.
- Kira, ne vedem pe holuri dupa ce s-a sunat.ii fac eu cu ochiu'
- Bine iubire.
Si cu asta am trecut pe langa ei ai am intrat in clasa, nu am chef de nimeni la ora asta.
**
Ma trezesc de dimineata bine dispus, dar imi amintesc ca azi e tabara aia de rahat si ma ridic cu cea mai mare lene din pat.
Dupa rutina zilnica ma imbrac cam la fel ca ieri doar ca am tricou negru. A. Multe haine, dar toate sunt la fel.
Cobor jos cu bagajele si merg sa mananc.
Mmmm, clatite.
-Hei mama. o salut cand intru in bucatarie.
-Buna scumpule. spune ea cu un zambet urias pe fata.
E singura femeie pe care o respect si o ador.
***
Acum sunt in fata aeroportului, si imi astept grupul, in caz ca nu am mentionat se intalnesc mai multe natii de oameni cu limbi diferite si orase diferite si mergem in Italia.
Oh, uite grupul.
Ma intrept spre ei si apoi ma asez pe o bancuta sictirit.
E timpul sa zburan *yeey* .
Ma urc in avion si se pare ca e un avion inchiriat numai pentru noi. Ma asez mai in fata langa o fata care are ceva aparte, e roscata si are ochii verzi, ca ai mei. Are niste buze carnoase, mm, cred ca le-as saruta non-stop. O sa vorbesc cu tata si v-a sta in camera cu mine. Trebuie sa i fac sa se indragosteasca de mine, si sa i-o trag.
Da, suna rau, dar cu asta ma ocul eu de cand o tarfa mi-a frant inima cand eram mic si inocent.
-Buna. zic si ea tresare ca si cum era cu gandul altundeva.
-B-buna.
Oh doamne, ce voce are. Zici ca e un inger.
-Eu sunt Adien, incantat. spun si ii dau un zambet cu care le cuceresc pe toate.
- Hannah. spune fara vre-o emotie in clas sau in privire.
Ok, aici a fost ciudata.
Pe tot parcursul drumui nu a mai zis nimeni nimic. A fost o liniste asurzitoare, ma simteam incimod intr-un fel.
Acum am ajuns si eu sunt extrem de bucuros ca nu mai trebuie sa stau langa ea.
Tony, mentorul taberei , ne conduce catre cabana in care urmeaza sa locuim 3 luni de acum in colo.
Cabana este pe un deal, are vedere la toata padurea, e facuta din lemn si la " receptie " se afla o masuta si niste canapele de piele, pe jos este un covor maro, e destul de dragut.
-Bun copii, eu sunt Tony, si voi avea grija de voi 3 luni de acum in colo. Ati citit deja regulile deci nu e nevoie sa le repet. spune el complet dezinteresat. Acum voi face peechile pentru camere. Veti fi cate 2 in camera. spune in timp ce analizeaza o fisa.
Smitson si Malik.spune si Louis impreuna cu o tipa destul de ok merg in fata.Dupa cateva minute de plictiseala totala imi aud si eu numele.
-Black si Styles. ies in fata curios sa vad cu ce colega m-am ales.
Oh nu, e tipa aia ciudata.
-Aveti camera 69 etajul 15.cea mai mare si frumoasa camera din toafa canaba. Mersi tata, macar atat.
Dupa ce ne-am aranjat hainele in dulap, mi s-a parut ciudat deoarece avea extrem de putine, ea a intrat la dus.
Ma asez pe pat si cateva minute mai tarziu aud usa de la baie deschizanduse.
E ea, infasirata intr-un prosop doar.
Si e al naibii de sexy. Ahhh.-Iubire, daca mai umblii asa pe langa mine nu garantez ca o sa ma abtin din a ti-o trage chiar aici, in patul asta.
S-a innrosit toata si a facut ochii mari.-S-scuze, mi-am uitat hainele inainte sa intru in dus. spune ea lasand capul in jos.
Ma apropii incet de ea si ea sa de in spate, ghinion de tine fetita, s-a izbit de perete si a facut un icnet care a iesit mai mult ca un geamat.
Acum stam amandoi, la nici 1milimetru distanta unul de altul, iar eu ma aplec si incep sa o sarut pe gat.
-L-lasa-ma, te rog. ma implora ea plangand.
Stai, plange?
Ma dau un pas in spate sa vad daca nu mi se pare si ea a prins ocazia si a fugit in baie. Ahh, a dracu usa. A incuiat-o.
-Deschide dracului usa asta sau o rup. zbier eu.
-Ca sa ma violezi? Nu, multumesc. spune ea printre suspine.
Fitoasa naibii, multe fete ar da orice doar ca sa ma uit la ele dar apoi sa le fut?
Am luat telefonul si am iesit trantind usa aia in urma mea.
Am nevoie de o plimbare.
Heii. Primul capitol. Scuzati limbajul dar asa e cartea asta.
NECORECTAT
1011 WORDS
CITEȘTI
Impotriviti
Teen FictionEa- o fata de la orfelinat El- un baiat de bani gata "Hannah- Imi e frica de iubirea ce i-o port." "Adien- Nu am vrut sa o iubesc, dar soarta nu tine cu mine. "