Njezina zapešća su joj vezana iza leđa, i nikako se ne može se sjetiti dolaska ovamo.Gdje je ona?Očigledno sjedi na stolici s užetom koji steže njezino slabašno tijelo.Njezine tamne oči polako su se otvarale,ali ne vrijedi,soba je bila premračna, jedini slabašni sjaj dolazio je od jedne malene svijećice iz kuta.
Pokušavala je otvoriti svoja usta,ali u tome ju je spriječavala tkanina na njezimim ustima.Polako ju je počela hvatati panika.Osjetila je bol u ramenu,koja ju je posjetila na metak koji je odlučio proći kroz njezinu kožu...Kad se to dogodilo?
Nije se mogla prisjetiti što je bilo prije,ali ubrzo je primijetila da je sama. Harryja nije bilo tu pokraj nje,da ju utješi.Daniel nije pjevao svoje uspavanke,koje su zvučale katastrofalno dok ih je on pjevao.Marcus nije bio tu što možemo nazvati korist, u ovom trenutku ona nije mogla vidjeti niti jedno poznato lice. Svakoga tko bi mogao objasniti-
"Žao mi je što je kraj došao iznenada" ženski glas je rekao s jedne strane sobe,još uvijek nije bila posve jasna što joj to znači."Borba koja nas je sviju digla na noge bila je izvanredna".
Prepoznala je taj glas-Cecilia Larkin. Glava Councilovih. Razlog njihovih očajnih pokušaja bijega i dolazak do njihove slobode.
"Reci mi Rose"njezina visoka i mršava figura se pojavila,napeto lice krasile su joj bore koje su sve više,i više bile vidljive kada bih spustila svoj pogled dole."Koliko daleko si mislila da ćeš otići?"
Rose je željela derati se na nju,vrištati.U ostalom kako bi i uspjela odgovoriti kad je tu bila tkanina koja ju je sprječavala u tome.Umjesto da odgovori,Rose joj je dala pogled kojim joj je pokušala dokazati Ceciliji koliko je ustvari glupa.
"Dobro,Nathan skini tkaninu" reče Cecilia.Rose je jedva dočekala trenutak u kojem će opet moći govoriti,i odmah ju je napala s pitanjima:"Gdje sam ja?Zašto su svjetla ugašena?Gdje su ostali?Kako si-?"
"Tišinaa"Cecilia viknu,i nastavi;"Iznenađena sam da te prije nisu odbacili zbog tvog blebletanja"
To je bila istina;Rose zna da ima pretjeranu potrebu za pričanjem.
"Samo sam željela odgovore"promrmlja ispod svog glasa"Molim Vas!"."Dobro" Cecilia odgovori.
"Imala si jedan neuspjeli pokušaj bijega.Tu je tvoj odgovor".odgovori Cecilia sarkastično"Koji je onda odgovor na tvoje ćelavo mjesto na glavi.Stvarno je grozno vidljiv." reče Rose ljutio gledajući u nju.Bilo je pogrešno vrijeme za to rijeći,ali bilo je jače od Rose.
"Molim te ne tjeraj me da ti zatvorim da mala jadna usta.Zapamti ti nisi jedina koja ima moći ovdje." reče Cecilia bjesno.
"Nego,imaš li još nekakvih pitanja" upita Cecilia.Rose razmaknu svoje usne i reče Ceciliji;"Hoćeš li mi nastaviti testirati moje fizičke sposobnosti?"
"To je ono što sam i mislila" reče Cecilia dok je stavljala ruke iza leđa."Jedina informacija koju ćeš dobiti je da su tvoja tri pomagača stavljena pod nadzor,a sigurna sam da znaš o kome ja govorim"reče Cecilia nekako ponosno.
"Što je sa ostalima?Samo si ih pustila da odu?" razočarano upita Rose.
"Harry Styles,Marcus Styles i Daniel Smith su nam jako bitni.Oni su jedini koji su sposobni provaliti u sistem.Svi ostali su slabi,stoga ostali su zatvorenici beskorisni.Ako bi oni pokušali da te spase-"naceri se zločesto "Ne bi prošli kroz vrata,jer bi ih stražari ubili."
"Što hoćeš od mene"pukla je Rose "Zašto sam ja tu,a oni nisu?"dovrši uplašeno
"Oh,malena Roselie,nemoj me se plašiti"
"Ne plašim te se" uvjereno će Rose.
"Tvoji otkucaji srca te varaju Rose"Bila je upravu,Rose je zaista strahovala za Harrya i Daniela.Nikako se nije pašila nje
Cecilia se nasmijala Roseinoj uplašenoj faci.Ona se zapravo nasmijala.Ona pronazali nešto smiješno u ovom.Sa svojim postupkom,učinila je da ju Rose samo još više zamrzi."Ako misliš da ćemo te ubiti,bez veze se brineš."Cecilia reče Rose."Nećete?"Rose upita,dižući svoju obrvu.
"Naravno da nećemo,imamo bolje planove za tebe draga"reče Cecilia dok je odlazila iz mračne sobe,u kojoj je ostavila Rose u svjojim mislima.-----------------------------------------------------------
E ovako,ovo nije moja priča.Ja prevodim priču od 1DLover121.Svaki vikend imati ćete jedan ili dva nastavka.Prihvavćam kritike,a hate nikako.Eto ljudeki,jako bih mi značilo da ostavite vote ili komentar.
At the end I just want say THANK YOU 1DLover12.
YOU ARE READING
Half Mad.Harry Styles/fanf.
Fanfiction"U svijetu ludi,samo ludi su razumni" Ludilo je jedino što ih okružuje, Harry i Rose jedva pokušavaju izabrati njihov sljedeći korak. Lažni identiteti,diktature,torture, još Danijelova grozna brbljava usta-sve se činilo kao da će to odigrati...