Chanyeol nk.
Joku koputti oveemme ja avasi sen ennen kuin kerkesimme reagoimaan. Oviaukossa seisoi nuori naishoitaja. Hänellä oli yllään valkoinen paita ja valkoiset housut, niinkuin kaikilla muillakin hoitajilla. Paitaan oli kiinnitetty nimilappu jossa luki Lily. "Meille on tullut tänne uusi poika." Hän sanoi värisevällä äänellä. Häntä selkeästi pelotti. Katsoin huonetoveriani Layta, hän vilkaisi minuun päin leveästi virnistäen. Nousin ylös sängyltäni jossa olin istunut tämän ajan. Kävelin hoitajaa lähemmäs hitain askelin. Hän perääntyi askeleen taaksepäin pelosta kankeana. Hymyilin vinosti. "Mikä hänen nimensä on?" Kysyin uteliaana. "Pysykää kaukana hänestä!" Hän huusi ja pamautti huoneeni oven samalla kiinni. Pystyin kuulemaan ulkopuolelta juoksu askelia. Nauroin ja menin takaisin istumaan sängylleni. Keskustelimme Layn kanssa siitä uudesta tulokkaasta.
"Kaksi tuntia vapaa aikaa." Kuului kaiuttimista. Oven lukko napsahti auki ja käytännössä ryntäsimme Layn kanssa ulos huoneesta. Olimme jo melkein ulkona kunnes tajusin että voisimme käydä etsimässä huoneen jossa tämä uusi poika on. "Hei hei Lay. Käydää tsekkaa et mis sen jätkän huone on." Tökin innoissani Layta. Lay vastasi hymyllä. Lähdimme etsimään pojan huonetta. "Hei tää on uus!" Lay sanoi osoittaen huonetta 203. Numeron alapuolella luki Byun Baekhyun. "Baekhyun? Minkäköhä ikäne se on?" Sanoin kiinnostuneena pojasta. Lay vain kohautti olkiaan. Lähdimme kävelemään kohti pihassa olevaa puutarhaa. Tykkäsimme viettää vapaa-aikaa siellä. "Venaa!" Vedin Layn puskaan ja osoitin penkille päin. Penkin luona oli meidän frendit joiden keskellä oli joku mustassa hupparissa ja revityissä farkuissa. Lähdimme kävelemään muiden luokse. Moikkasimme toisiamme ihan normaalisti. "Tässä on Baekhyun." Luhan sanoi osoittaen poikaa mustassa hupparissa ja revityissä farkuissa. "Moi" Baekhyun sanoi.
Toivottavasti tykkäsitte tarinan ekasta osasta. Tiiän et se oli lyhyt ja vähän sekava mut tää on mun eka tarina mitä kirjotan. Kyl tää muuttuu paremmaks mitä pidemmälle päästään. :)
YOU ARE READING
Who Are You? •FINNISH• (Chanbaek fanfiction)
Fanfiction"Pysykää kaukana hänestä!" Tuo oli ainoa asia mitä meille kerrottiin uudesta tulokkaasta.. Tarina sisältää kiroilua ja väkivaltaa!