Elleriyle saçlarını karıştırıp, salonda volta atıyor, küfür edip söyleniyordu, kız sakince yerinde oturuyor, adamın sinirini nasıl geçiririm diye düşünmekle, salondan sıvışıp odasına kaçmak arasında gidip geliyordu.Üzerinde sadece baksırı olduğunu unutmuş heykel gibi vücuduyla odanın ortasında dikildi;
-Simirna cevap ver bana, neden porno izlemeye ihtiyaç duydun, manyak mısın kızım sen? Böyle filmleri ergen erkekler izler, daha bu sabah Nazım şiirlerinden bahsediyordun, tanrım ne değişik kızsın sen! Kafayı sıyırıcam yemin ediyorum, bir de belgesel dedin yahu!
Koltuğa oturup sigara yaktı, kızın sandalyede süklüm püklüm oturmuş kaçmak için gözleriyle kapıyı kollayan hali birden gülmesine neden oldu, kahkahalarla gülmeye başladı, bütün vücudu sarsılıyordu. Salondan gelen garip seslerle yataktan fırlaması, salondaki bilgisayarında gördüğü manzara ve elini yanağına yaslamış, kocaman gözlerle ağzı açık Simirna...
Kız şu anda da kendisi kahkahalarla sarsıldığı için garip garip kendisine bakıyordu.
Kız deli, kendisi ondan deli, yakarız gemileri hiç düşünmeden...
-hadi bir kahve yap bana birazdan işe gidicem, dedi sakinleşince
-ta_tamam,
Hemen mutfağa koşup, adamın sade kahvesini hazırlamaya başladı, bir daha asla porno film izlemeyecekti, filmdeki kadın ve erkeğin yaptıkları gözünün önünden gitmiyordu, hem midesi bulanmış, hem içi bir tuhaf olmuş, hem merak etmiş yani karmakarışık duygular içindeydi.
Kahveyi çekinerek adama götürdüğünde neşeli bir şekilde arkasına yaslanmış kendisine bakarken buldu..
-otur karşıma Simirna,
Oturdu.
-şimdi anlat bakalım, bu filmleri nereden biliyorsun ve neden izliyorsun?
-şeyy ben merak ettim sadece, yani o işin nasıl olduğunu olacağını şeyyy işte merakımdan izledim, kızma ne olurr,
-zaten ya meraktan ya ya... neyse gelecek başına ne gelecekse...
Neden merak ettin Simirna?-ben sana her dokunduğumda yani her öpüşmemizde sen acı çekiyorsun, mutsuz oluyorsun, bunu öğrenmek için izledim,
-Tanrımm aklımı koru, bak!...
Her şeyin bir yeri zamanı var, bunca yıl kapalı bir hayata sabretmişsin, cinselliği yaşamak için neden bu kadar sabırsızsın?-benim derdim cinsellik yaşamak falan değil, ben ben "başını önüne eğdi" seni mutlu etmek istiyorum sadece....
-ahh be kızım... ayağa kalkıp, kızın yanına geldi, böyle durumlarda ne diyeceğini bilemediğinden kızın saçlarını okşamakla yetindi...
-Bekir...
Gözlerini yerden kaldırıp adamın yüzüne baktı,
-efendim
-çıplaksın farkında mısın?
Aşağı doğru baktığında kızın karşısında baksırıyla dikilmiş öylece durmaktan utanarak odasına doğru koşar adım gitti.
-akıl mı bıraktın kızım adamda,
-ahh be koca adam,
Adamın peşinden odasına kadar gelmiş kapıdan içeri bakarak konuşuyordu,
-hayatımda gördüğüm en güzel erkeksin sen, spor yaptığını da pek görmedim bu kasları nasıl yaptın?
-gençliğimden kalma, ayrıca şınav çekme alışkanlığım hala devam ediyor, ayrıca spor salonum da var arka tarafta neyse konumuz bu değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZUN KARANLIĞI (TAMAMLANDI ve DÜZENLENİYOR)
Ficção Geral(İMLÂ ve YAZIM HATALARI DÜZENLENİYOR) 👉👉Cinsel içerik, küfür ve şiddet vardır👈👈 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤 İNSTAGRAM:DiliminUcundaBirikenlerim HER HAKKI SAKLIDIR!! İLK YAYINLANMA TARİHİ; 11.03.2017