Flashback »»
- Eğer kapıyı açarsan çok sevdiğin ailen ölür ..
Gerçekten Ciddi miydi ? Ne yapacağımı bilemiyordum , nasıl kaçacağımı yada nasıl oyalayacağımı ? Ölecek miydim ? Hayır yada evet ama kaçarsam ne yapacaktı ? Gerçekten ailemi öldürecek miydi ? Kesinlikle evet !
Ve Kural 5 - Yaşamıma eğlence kattığın için teşekkürler Sevgili Anneciğim! (Bayan Hudson)
Şimdi..
Eliyle suratıma daha fazla baskı yapıyordu ve canım acıyordu fakat oyalamam lazımdı..
Red : - Tamam elini çek kapıyı açmayacağım , söz veriyorum
Elini yavaşça çekiyordu ki bi an kafamı kapıya yapıştırmasıyla küçük bir çığlık ağzımdan kaçtı Canım fazlasıyla yanıyordu.. Böyle zamanlarda filmlerde , hep birinin kurtarıcısı gelirdi ve kızı kurtarırdı kızda ona aşık olurdu , film hep mutlu sonla biterdi ama filmlerdeki gibi bir kurtarıcım yoktu.. Tamamen kendi başımaydım.. Düşüncelerimi onun sözleri böldü ;
X - Sana nasıl güveneyim , melez ?
Melez mi ? Ne demeye çalışıyordu ?
Red : - Melez mi ? O da ne ?
X - Senin gibiler demek , bücür!
Red : - Gerçekten neyden bahsettiğini hiç anlamıyorum
X - Gayet iyi anlıyorsun
Şu an vampirler falan hepsi yalan desem çok saçma olurdu daha temin 15 m yükseklikteki pencereme zıplayarak giren birine bu denmezdi..
Red : - Çek şu elini sana söz veriyorum , kapıyı açmayacağım..
O an içeriden ışıklar yandı.. Harika ! Annem kalkmıştı şimdi ne yapacaktım ? Umarım kapımı açmaz. Ayak sesleri git gide yaklaşıyordu..
Kafamdaki eller yavaşça gevşedi.. Kafamı kapıdan kaldırıp , arkamı döndüm ve gördüğüm şey hiçte iç açıcı bir surat değildi.. Maskenin altında parlayan gözleri görebiliyordum , kıpkırmızıydı.
- Şşş eğer sessiz olursan bir şey olmayacak ...
- S-sen nesin ?
- Bücür şimdi susman lazım annenin bizi bulmasını istemezsin değil mi ? Yada ölmesini..
Son kelimeyi inadına bastırarak söylemişti ayrıca nefesi de buz gibiydi , aynı elleri gibi.. Dediği şeyler resmen vücudumda şok etkisi yaratmıştı , kolumu bile kıpırdatamıyordum. Sessizce bir kurtuluş bekliyordum.. Arkamda duran belki benim katilimdi . Nereden bilebiliriz ki ?
''Hayat çok ani gelen bir rüzgar gibi aynı sadece esiyor , kurumuş ağaç dalındaki yapraklar gibi bizi tek tek yere döküyor ve istediği yere sürüklüyordu.. -R''
Ayak sesleri kapının önüne gelince kesilmişti sadece bekliyordum. Annemin kapıyı açmaması için dua ediyordum , elimden başka hiçbir şey gelmiyordu. Kapı kulpu yavaşça aşağı çevrilmeye başladığında, ecel terleri dökmeye başladım... Şimdi ne olacaktı ?
Kapı açılacağı sırada kendime gelen 'deli ' cesareti ile kapıyı kendime doğru çektim :
Melanie - Kızım bu saatte ayakta ne işin var ?
- Tuvalete kalkıyordum , sen ne yapıyorsun bu saatte ?
Melanie - Cam kırılma sesi duydum , iyisini değil mi diye bakmaya gelmiştim ama gayet iyisin.. Herhalde yanlış duydum.. Ah her neyse ! Sabah olunca tekrar bakarım , iyi geceler tatlım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİDDEN PAST ( A Hybird)
مصاص دماء- Doğru piyonu oynarsan 'kazanırsın' , ama yanlış piyonu oynarsan "avlanırsın"..