EĞLENCELİ ANLAR

600 34 14
                                    

Raven çok geçmeden geldi.Kapıyı açtım.Yırtık kot Ve üstüne göbek üstü bir siyah bluz giymişti.Çok harikaydı...Ayrılmıştık ama karşı koyamıyordum."İçeri girebilir miyim?"
Dalmıştım..."Ha?!Tabi gir.Salona girdi ve Jason ile tokalaştı.Jason'nın işleri varmış dışarı çıktı.Küçük Damian'nı gördü Ve dayanamadı onu kucağına aldı."Çok şirin!"dedi.Ben duvara havalı bir şekilde yaslanmış gülümsüyorum...
"Damian..."
"Waven!Mewaba!"
"Merhaba ufaklık.Acıkmışsın galiba?"
"Evet.Kuwabiye istedim ama Gwayson yapamadı."
"Ben sana yaparım.Hadi gel bakalım."
Damian'nı uçurarak mutfaktaki tazgaha koydu.Malzemeler hazırdı bana üstünde ben bir beceriksizim yazan bir önlük verdi.Somurtarak Onu giydim.O hamuru yaparken ben çikolatalı kremayı hazırladım.Damian elini kaseye daldırdı ve elini ağzına gömdü.
"Damian!Hayır!O kurabiye için!"
Raven gülüyordu.Ben Damian'nı temizledim ve işe geri döndüm yüzüm un olmuştu.Raven bana peçete ile yaklaştı o uzun güzel ve mor saçları parlıyordu.Yüzümü silerken dayanamayıp Onu öptüm.
"Seni özledim Rae."
"Bende Harika çocuk."
Damian "Kuwabiyeeeee!"diye bağırıp ağlamaya başladı.Ben onu kucağıma alırken Raven kurabiyeleri fırına attı.Damian kucağımda ağlıyordu."Hadi ama sakin ol Dami."
"Onu öyle susturamazsın Richard."
Raven Onu benden aldı ve ninni söylemeye başladı.
Aslında (esneme)uykum gel-...

Dick burda uyuya kaldı...Yarın çok iyi bir bölüm geleceği için bu kadar yazdım.Yorumlar ve oylar lütfen.Duyurular bölümünde önemli birşey paylaştım.Lütfen bakın.

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin