Medya daki Uraz
*******************
Gece nin ağzından
Uzun zaman sonra ilk defa uyumanın verdiği nedenle geç uyandım. Kalktığımda abim yoktu okula gitti herhalde eğer abin yanından gittiğinde nasıl uyuyosun diye sorcak olursanız kokusu buraya sindiği için rahatça uyudum .
Neyse saat 12 :25 bu neden dolayısıyla artık okula gitmem imkansız bende kalktım ve odama gidip üstümü giydim.
Şimdi ne yapsam diye düşünürken telefonun çaldı. Arayana baktım babam dı hemen açtım .
Babam
_Kalktınmı kızım dedi
Bende her ne kadar yok baba hala uyuyorum demek istesemde yemedi o yüzden
_Evet baba uyandım dedim .
Oda
_Eğer bi planın yoksa şirkete gelsene dedi bende
_Baba seni bana Allah gönderdi bende şimdi ne yapsam diye düşünüyordum dedim
Babam bi kahkaha atıp
_Hadi kızım gel dedi
Bende
_Tmm diyerek telefonu kapattım.
Ve garaja gidip arabalara baktım ama karar veremedim bu yüzden anahtarların olduğu yere gittim ve rastgele bi araba anahtarı aldım . Tekrar garaja girip anahtarın kilit dümesine bastım ve bugün benimsin bebek diye mırıldandım .
Ne yalan söyliyim arbaya bayıldım . Neyse arabaya binip şirkete gittim.
Şirkete girdiğimde herkez farklı yerden selam veriyor ben tabi şaşırdım ama hiç belli etmeden selamlarına kafa sallayıp cevap verdim .
Ve asansöre binip 29. kat ın tuşuna bastım . Babam ın odasının önüne geldiğimde sekreter bana içerde birilerinin olduğunu ve abimin ve çetesinin aynı zamanda Barut abimşn ve onunda çetesinin burada olduğunu
öğrendim bende babam toplantısına katılsın diye abimin odasının önüne geldim.Tam içeri giriyodumki abim ve Barut Abim in içerden konuşma sesleri geliyordu.
Keşke duymasaydım nasıl yaparsınız benden nasıl böyle bir şeyi saklarsınız.
*******************
Size bir soru bölümleri bu kısalıkta ve hergün yada 2 günde bir mi atmalıyım yada uzun yapıp haftada bir kere mi atmalıyım .
Gelecek bölüm hakkında spoiler
_____Gece ne duydu ?
______Babası Gece yi neden şirkete çağırdı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızı
Literatura FemininaBakalım Gece babası abisi gibi acımasız olabilecek mi? Annesinin katilini bulabilecek mi? Birbirlerini körkütük aşık olan Cansu ve Uraz'ın aşkı bakalım nelere yol açacak ,bakalım bizi nasıl bir serüven bekliyor. NOT:Küfür içerir . B...