,,Cum e cu busu ...."
Helău! Bine v-am gasit , si nu , nu am murit . Sunt cat se poate de vie cand scriu asta. Ca de obicei , o sa ma plang de cacaturile din tara asta ! Iupi! Dar ce tara extravaganta avem noi , cu gropite de miss , ce sa mai !
Fara gluma acum dragilor , nu , nu am murit si mai mult am un capitol nou pentru voi si eu as zice sa ramaneti pana la final pentru ca ceea ce voi descrie eu acum este absolut scandalos .
Cum spuneam , ,,Cum e cu busu.." se refera la faptul ca eu sunt la liceu si folosesc aceasta ruta de transport in comun zilnic , dimineata ma inghesuiesc si eu pe acolo si astept , incercand sa respir si sperand ca o sa ajung la usile magice prin aglomeratia aia matina pentru a cobora la statia corecta . Si nu numai eu , mai merg cu 2 prieteni si nici nu vreti sa stiti cum ne tinem de mana sau de fasu gecii ca o micuta rama si mna ...e ciudat , mai suntem si boboci si un baiat cu 2 fete de mana e ciudat , lumea se uita suie la noi dar asta este . Si nu! Nu e ceea ce credeti voi intre mine si ala ..ma rog , continuand . Ideea era ca ai eram doar eu si prietena mea bcz ala avea ceva treaba si trebuia sa ajung mai repede , chestii neimportante , ma rog . La o statie urca 2 tipe , cam de clasa a11a , ma rog , urca alergand si rupandu-si piciorusele ca sa prinde luxoasa masina romana ..si tot la aceeasi statie urca si un controlor . Perfect!
Si , ca sa pot continua , stiti voi chioschiurile alea micute de reviste unde se vand bilete ? Normal ca le stiti ..probabil voi treceti pe langa ele , mi-e scarba de voi , ma lasati pe mine singura...Bun , gata ca iar parasutez de la subiect , ma rog ,ideea e ca una avea bilet iar una nu , si cum trecea controlorul fata cauta prin geanta portofelul cu bani sa isi ia un bilet de la sofer . Controlorul trece si aia s-a dus la sofer . Dupa ce a rupt toate cacaturile alea de 2 lei la tot busu se opreste langa aia (aici incepe actiunea) si ce credeti ? SE IA DE EA! Exact! Si ca sa refac conversatia , pe fata o numim Anisoara , controlorul va fi Gogosel iar personajul surpriza Maricel.
Gogosel ,,Trebuia sa iti iei bilet de acolo ? Ce ? iti e greu sa iti misti curu pana acolo? "
Anisoara ,,Pierdeam autobuzul si nu mai ajungeam la liceu la timp. "
Gogosel ,,Creca , ce sa zic! Omu asta nu ii obligat sa iti dea tie bilete bai! Data viitoare iti misti curu ala mai repde si iti iei bilet ca te ia naiba!"
Anisoara ,,Va rog , imi dati un bilet?" si intinde banii spre Maricel
Maricel ,,Nu sunt obligat sa dau bi8lete la toata lumea! Dau numai unde nu sunt statii din care iti poti lua! Dati-le domnu Gogosel o amenda mare de tot sa se invete minte!"
Gogosel ,,Merita nemernicii astia!"
Anisoara ,,VA rog , imi dati un bilet?"
Maricel ,,N-ai auzit ca nu sunt dator sa iti dau eu tie bilet!"
Ma rog , in final , tipa si-o primit biletu si ala o plecat , dar! ORICE SOFER E OBLIGAT SA DEA BILETE , ATATA TIMP CAT LE ARE ,TUTUROR CELOR CARE LE CER SI VIN CU BANII IN MANA! ASTA SCRIE IN LEGE SI MAI MULT EXISTA UN AFIS IN FIECARE AUTOBUZ IN CARE SCRIE CLAR CA CEI CE NU AU BILET SA APELEZE SOFERUL! Faptul ca ei au o zi proasta si o meserie de cacat nu le permite sa se comporte ca cu niste haimanele cu noi! Ei se caca pe noi dar nu isi dau seama ca sunt la mana noastra , domnule sofer , va anunt oficial ca sunteti un om de nimic care nu stie sa gandeasca si care nu face cinste celor ce practica aceasta slujba si o fac intr-un mod placut , calm si corect!Adica tu imi pui niste frane de mai sa cad in cap , tu stai relax acolo ca ai loc , tu ne injuri si tot tu faci legea ? Nenea , te asteapta si pe tine o ditamai amenda ca fata aia mai mult ca sigura era minora ! Te-ai luat de un minor Si nu e vorba doar de minori , de oricine se iau cacatii astia cu ochi crezand ca is tari! Lingurita de lemn va apartine , nu uitati de iaurtel ca asa papa masculii adevarati care stau zilnic si isi freca puta .
Bun , soferul ca soferul , dar controlorul ?
-burta de la bere si sarmale
-inalt
-fizionomie dura
-moaca de betiv
-voce de urangutan
Bai , omu ala era asa fioros , sa imi bag picioarele , daca statea in fata soarelui zici ca era eclipsa si ma-sii soarelui si pe langa asta , i-am spus povestea asta lu taicamiu . Il stie pe ala si o avut si antecedente , la modul ca tata si cu inca unu o vrut sa il bata . Exact ce ziceam mai sus!Au atata tupeu ca se iau de oricine prind indiferent ca stiu ca o sa si-o fure! Ii exact ca ala din clasa care cauta bataie . Astfel de gorile nu ar mai trebui lasate de profeseze astfel de meseri , ei nu sunt comunicativi si mai mult , sunt pusi pe cearta .
Sa va mai dau niste exemple , unu s-o luat de o familie cu copii si l-o imbrancit pe tata , taicamiu nu suporta asta pentru ca nu avea dreptul si nici dreptate sa faca asta si i-o vorbit politicos , in prima faza asa e corect , politicos apoi mai departe , si ala sa sara cu spray paralizant in ochi , sa sara la bataie , am plecvat pana la urma , dar ca sa stiti CONTROLORII NU AU VOIE SA PUNA MANA PE PERSOANA IN CAUZA CERTEI SAU MAI STIU EU! FORTA FIZICA NU II ERA PERMISA IN ACEL CAZ , IAR SPRAY-UL NU TREBUIA NICI MACAR POMENIT!
Concluzie : Dragul meu parlament , mai intoarceti-va ochii si la noi astia de nu avem limuzine si bmw , astia saracii de mergem cu ratb-ul la liceu si la serviciu si de care oricum o sa va bateti mai tare joc mai tarziu sau chiar , o nu , o faceti acum , si puneti macar un test psihologic bine conturat , adresat si corectat . Sau macar exercitii de comunicare ca maimutele alea merita o batuta de aia moldoveneasca , cum mai spunem noi pe aci , o pizdeala (nu cenzurez ca na ...nici aia nu s-o cenzurat)
Bai , cam atat o fost ..nu prea mai postez ca nu am timp , dar daca mai am aventuri de genu va anunt pe aci ..nu-i normal mai , nu-i normal ce se intampla...
CITEȘTI
Gânduri în frazele necunoscuților
Short StoryScriam de prosta la 14 ani ce imi trecea prin cap (fara sens), iar apoi am inceput sa formez opinii ... fain asa ... *Carte dedicata tuturor conturilor si oamenilor falsi cu care vorbeam in perioada aia .*