Bölüm 1:ilk ve son bölüm

7 0 0
                                    

Eğer makamca büyükseniz küçükler önemsizdir ...

------//---

(Gerçek hayatla bağlantılıdır )

Bir yıl önce ülkemizde koltuğu paylaşamadılar ve ülke elden gidiyordu sonrasında ülkemizi elimizden almaya çalışan polis, öğretmen vb. bir çok kuruluştan beyinleri ülkeyi yıkma amacında olan insanlar cezalandırıldılar 

Şunu bilmenizi istiyorum ki içlerinde suçsuz olanları da vardı .Ben başımızdaki adamdan çok memnundum o güne kadar ben ondan başka kimsenin bize gün yüzü yaşatmayacağını da biliyorum .Ama şuan bir kaç aydır hayat ışığım söndü o söndürdü benim hayatımda her şey yolundaydı .Suçlu olanlara cezasını vermesini her zaman isterim ama insanların suçsuz yere ışığını söndürmesi canımı çok acıtıyor suçluysak suçumuzu söylesin ve ben adım gibi suçumuz olmadığından eminim şimdi döner suçsuzlara bakar diyorum adam onca işin arasından nasıl zaman ayıracak diyorum ama aylardır dönüpte suçumuzu bize söylemiyor suçsuzları ayırmıyor her zaman onun izinden gittim tıpkı bir önceki izinden gittiğimi sevdiğim gibi onu da sevdim ama canımı yaktı.Benim ülkem çok tuhaf bir ülke ki kendi arasında benim gibi canı yanan bir çok insan olmasına rağmen dönüpte yüzümüze bakmıyor .Tamam diyorum elbet anlayacaktır suçsuz olduğumuzu diyorum ama anlamıyor anlasa bile gerekeni yapmıyor .Her şeyi geçtim hadi tamam bu dünyada haksızlığa uğratıldım yoksul oldum bunun öbür dünyası var dini açıdan her şeyi bilen bir adam bence bu haksızlığa göz yummamalı ben şuan yoksulsam sebebi o  ben değilim çünkü insan kendini bilir ve bende suçsuzum ve ülkemin buna sessiz kalması kendisinin buna sessiz kalması canımı yakıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*-*Umutsuzluklarla Dolu Umutlarım* -*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin