İlyas:
Tam 2 sene geçmişti aradan. Tam 2 sene... Esra ile boşanalı 2 sene. Unuttum mu? Tabiki hayır. Çok sevmiştim be. Kimseyi sevemediğim kadar çok. Bu süre de kimseyi sevmedim diyemem evet Suziye bir şeyler hissettim. Ama çok sürmedi. Bir gün gitmesi gerekti. Ajanlık işte başı beladaydı ve gitti. Yanlız kaldım... Tek başıma. Sonra da kimseyi sevemedim işte. İşler aynı devam etti. Ölüler, yalanlar, sözler, kanlar... Tabi bu sıra da 1 kez vuruldum. Gerçekten ucuz atlattım. Birde Hızır abim Hızır Ali hakkın da bilmediği gerçekleri öğrendi. Herkesi şaşırtacak derece de gerçekler.... Ha birde abim ile yengemin bir kızı daha oldu. Şuan 1 yaşın da. Mutluluk verici! Babalığı yaşayamasam da amcalıkta birinciyim. Gerçi Esra aldırmış olmasaydı bizim çocuğumuz da 3 yaşında olacaktı fakat... O aldırdı. Ama artık ona kızgın değilim. Üzerinden çok sular aktı. Sadece... Kırgınım. Alpaslanın da çok aşık olduğu bir sevgilisi varmış. Kerata evlenmeyi bile düşünüyormuş. Annem Mübeccel Hatice aynı bir değişiklik yok. Annem bu aralar bana karı olacak birileri bakma derdin de. Mübeccel aynı yine laf taşımaya tam gaz devam ediyor. Hatice aynı kendi halin de. Ceylan abla da abim ne kadar karşı çıksa da onu ve oğlunu dinlemeyip Ünal ile evlendi. Yeminle nikahların da en çok oyanayan Meryem yengem oldu.
Yani anlayacağınız bizim aile de ben hariç herkes mutlu.
...............
Esra:
Ne çabuk zaman geçiyor gerçekten anlamıyorum. Tam 2 sene olmuş bugün. Tek ve en güzel aşkımın bitişinin üstünden 2 sene...
Biliyor musunuz bana attığı kazıkdan ve depresyonumun bitişinin ardından bugüne kadar onu hiç düşünmedim. Ama bugün yanlışlıkla elime geçen çatık kaşlı fotoğrafı onu aklıma getirdi işte.
Bu iki sene de nemi yaptım? Aslın da hayatım da bir çok şey değişti. Eskiler gitti yeniler geldi. İlk eski olarak İlyas gidince büyük bir yıkılış yaşadım Aydın da aylarca odamdan adım atmadım. Depreyonu dorukların da yaşadım. Sonra hayata yeni bir başlangıç yaptım. Herkes ikinci bir şansı hak eder. Gençtim ve güzeldim kendimce akıllıydım da...
Sonra Aydın da rahat edemedim. Babam mı hatırlatıyordu her karışı. Babamı hatırlayınca otamatikman İlyas geliyordu aklıma. Bu yüzden akraba olsun annem olsun kimseyi dinlemeden Amerikaya gittim. Amerika da geçirdiğim 10 ayda yeni bir hayata başlayayım derken baya bir işe burnumu sokunca kendi mi bir şirket için çalışan ajan olarak buldum.
Garip dimi? Garip de değil inanılmaz!
10 ayda bir kaç kademe birden atlamak... Ama İlyasdan sonra değişmeye karar verdim bir anda ve kendimi ajan olarak buldum işte. Aslında değişmekten kastım bu değildi ama işte ne yaparsın hayat nereye çekerse oraya gidiyorum.Sonradan biri ile tanıştım. Yakışıklı beyefendi biriydi. Evimi ikinci kere olarak haşereler bastığı için ilaçlama yollamıştım. Bu yüzden kendimi otelde bulmuştum o gece. Ve işte onla tanıştım.Aşık değildim ama hoşlanmanın da ilerisindeydim ona karşı. Oda bizim şirket ile çalışıyordu fakat ajan falan değildi. Ortak iş yapıyorlardı.
Aylardan sonra ilgi görmek çok iyi gelmişti sanırım.
Ve sayre ve sayre. Çok gezdim çok ülke gördüm. İstemediğim sebeblerden de olsa, zorla çalıştırılıyorda olsam şehir şehir gezmek çok hoşuma gitmişti.
Baya bir de değiştim sanırım. Eski Esra yerine biraz daha atılgan birine dönüşü verdim. Çünkü anladım ki sessiz ve iyi kız olmak gözünün önündekilerin üstünü örtüyor. Bunu en iyi İlyastan öğrendim.
Kanayan yaram...
Evet yeni kurgum ile karşınızdayım😂
Güzel olacağını düşünüyorum yorumlarınızı eksik etmeyin😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO-Değişen Hayatlar
Fanfictionİlyas ile Esranın değişik bir kurgusu 😃🤣 iyi okumalar.