Пролог

228 25 12
                                    

Както всеки нормален мъж си имам работа. За някои хора моята професия може да бъде сбъдната мечта , а за други- нещо ужасно. Вероятно се чудите с какво толкова се занимавам.....  Аз съм актьор в малко по - особен стил филми. Предполагам се досетихте на къде бия  .....Та аз се снимам във порнографски филми.... Това за мен е ужасно! Изобщо не харесвам работата си , но не мога да напусна , защото преди малко повече от 3 месеца подписах договор с една компания за следващите 2 години. Дори не знам защо се захванах с тази работа.Всеки ден ходя на снимачна площадка за да правя секс с някакви кучки(като мен самия.... Но това не е важно) . Не мога да имам нормален живот .... Имам късмет , че не много хора успяват да ме разпознаят по улиците на Сеул, но има и такива , които в момента, в който ме видят  ми досаждат , докато не им обърна внимание. И най- дразнещото за мен е , че както си вървя по улицата във всяка една секунда е възможно някой да ме спре и да ме иска за една нощ.... А най - гадно е , когато предложението е отправено от мъж, защото колкото и да ми е писнало да се чукам с жени , все още не съм станал гей.  Въпреки че, за моя най - добър приятел ,Кай ,моя живот е приказка. Всеки път , когато се оплача от работата си той казва "Ти си най- малоумното същество на света ... Имаш възможността да блъскаш мацки по цял ден и отгоре на всичкото да ти се плаща за това! Не мога и няма да мога да те разбера. Ако бях на твое място ,даже не бих искал да ми плащат." Бих му отстъпил живота си веднага , защото заради професията си не мога да имам дългосрочна връзка и нормални отношения с половинката си .... Или ще ревнува и ще вдига скандали, когато и скимне ,или в момента ,в който разбере с какво се занимавам ще се отврати от мен и ще си тръгне...  В последните 3 месеца имах три приятелки. За съжаление и трите ме напуснаха, заради една и съща причина.Бих искал живота на Кай , въпреки че е гей. Има до кого да се събуди всяка сутрин , има кой да го чака да се прибере след работа ,и да.... Той има щастието , което аз нямам.

HUNHAN : Каквото сърцето нареди!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum