#1

126 11 10
                                    

Güneş ışığının içeriye vurmasıyla kalkar. İlk başta karnını okşar günaydın oğluşum der. Aslı yavaş yavaş mutfağa doğru giderken başı döner hemen kapının koluna tutunur. Doktor 3 aylıkken artık baş dönmesi , mide bulanması olur demişti . Arkadan biri Aslı'nın gözlerini kapatır bil bakalım ben kimim der cılız bir ses tonuyla
Aslı " benim Küçük prensim " evet doğru bildin diyip kucağına oturur.
Aslı'nın 4 yaşında remzi  adında bir oğlu ve  8 yaşında Süleyman diye iki çocuğu vardır .  Remzi aynı annesine benziyor Süleyman ise babasına benziyordur .
Remzi :
Acıktım anneciğim bana kahvaltıda kızartma yaparmışım lütfen
Aslı :
Tabikide yaparım canım oğlum sen abini kaldır okula geç kalmasın .
Remzi abisini kaldırmaya gider
Aslı kahvaltıyı hazırlarken arkadan günaydın diye bir ses gelir , sanada günaydın Çakır gözlüm .
Süleyman :
Anneciğim istersen bugün okula gitmeyeyim sana yardım ederim beraber evi toplarız sana süt yaparım der
Aslı bunları duyarken gözleri sulanır Süleyman'a sarılıp canım oğlum sen okuluna git , oku doktor ol hastalarını iyileştirirsin dedi.
Hadi kahvaltı hazırlana kadar çantanı hazırla  dedi.
Aslı masanın üzerine kahvaltıyı hazırlar  . Aslı'nın eşi iş gereği şehir dışında çalıştığı icin haftada iki defa gelebiliyordur.
Kahvaltı sofrasında Aslı "ben bugün doktora gideceğim eğer geç kalırsam anahtarı komşuya bırakıcam beni evde güzelce bekle "
Tamam anneciğim der Süleyman .
Yemeklerini yedikten sonra Aslı Remziyi giydirir Süleyman'ıda okula gönderir. Aslı ve remzi doktorun yolunu tutarlar .
Hastaneye vardıklarında fiş kesip sıra beklerler . Sıra onlara geldiğinde Aslı kapıyı çalıp iceri girer
Doktor:
Merhaba Aslıcığım şikayetin ne ?
Aslı :
Doktor hanım ilk başta başım çok dönüyor aniden ellerim titremeye başlıyor .
Doktor:
Aslıcığım hamile olduğun icin baş dönmesi ve bulanması normal birşey .
Ellerin titremesi içinde kan tahlili yaparız bellide şekerin vardır der
Sen aşağıya in kan tahlili yapalım der
Aslı :
teşekkür ederim doktor hanım .
Aslı aşağıya iner kan tahlili yaptırdıktan sonra ne zaman sonuçların çıkacağını sorar .
"Kan sonuçları genelde 2 saat sürer ama bugün cuma güne olduğu icin doktor erken çıkar siz en iyisi pazartesi günü geliniz "
Aslı Remziyle beraber hastaneden çıkıp yemek yemek icin bir lokantaya giderler . Remzi annesine çok hayran hep yemek yerken onu izleyen biridir .
Bu zamanlar hep annesine anneciğim beni bırakmayacaksın demi diye sorular sormaya başlar .
Aslı daima oğlum ben biryere gitmeyeceğim seninle birlikte olacağım her zaman ve lütfen birdahaki böyle sorular sorma diye kaç defa söylemesine rağmen remzi daima sorardı.
Garson gelip yemek menüsünü bırakır . Remzi menüyü bakarken "anneciğim sen hangisinden yiyeceksin "
" şu ikinci sıradakini yemeği düşünüyorum "
Remzi :
Bende ondan yemek istiyorum.
Aslı:
Peki .
Siparişleri verdikten sonra Aslı'nın başı döner biryere tutunur.
Remzi :
Anneciğim iyimisin  ?
Aslı :
İyiyim der.
Yemekler yenip lokantadan çıktıktan sonra dolmuşa binip eve giderler .
Eve vardıklarında Aslı'nın rengi  değişir .  Akşam yemeği hazırlarken telefon çalar ekranda yengem yazıyordur açar ve konuşmaya başlar.
Aslı :
Yenge başım hem dönüyor hemde ağrıyor . Doktora anlattım kan tahlili yaptı pazartesi sonuçları almaya gideceğim .
Yengesi :
Geçmiş olsun Aslıcığım . Sana yardım etmeye geliyim cumartesi pazar sizde kalırız , Süleyman'ın okulundan izin alıp pazar akşamı bize döneriz sen doktora gidersin bende remzi ile Süleyman'a bakarım hem çocuklar yıprandılar bayağı .
Aslı:
Allah razı olsun yenge , iyi düşünmüşsün çocuklar yıprandı akşam yemeğine gelin evde ben ve çocuklar var Cengiz daha gelmedi o yarın gelir .
Yengesi :
Tamam Aslıcığım biz şimdi çıkarız
Allah'a emanet ol diyip telefon kapanır .
Aslı yemek yapmaya devam eder .
Süleyman gelip " anneciğim öğretmenimiz hastaydı bugün müdür yardımcısı girdi dersimize pazartesi ve salı günü okul tatilmiş  bende o zaman sana yardım ederim olur mu ?"
Aslı :
Teşekkür ederim oğlum ama zaten bugün amcanlar geliyor yengen bana yardım edecek pazar günü onlara gidicez kalmaya iki gün kalıp geri döneriz .
Süleyman :
Peki anneciğim . Ben kitap okumak icin içeriye gidebilirmiyim ?
Aslı :
Gidebilirsin tabi  kitap okuduktan sonra kardeşinle biraz ilgilenirmisin ?
Süleyman :
Peki anneciğim .
Aslı 3 aylık hamile olduğu icin daha bebeğin  cinsiyetini bilmiyordur ama kız olmasını çok istiyordur  tabikide her zaman dua ederken Allahım karnımdaki bebeğimin hakkında hayırlı olanını ver sağlıklı olmasını icin dua eder .  Kapı çalar Aslı kapıyı açmaya gider yengesigil gelir .
Akşam yemeği yendikten sonra hep beraber oturma odasında otururlar . Aslı'nın kocasının abisinin adında süleymandır zaten oğlunun adını Süleyman koymasının sebebi hem kocasının abisi olduğu icin hemde Aslı öz abisi kadar çok sever .
Süleyman bey:
Aslı kardeşim iyimisin biraz rengin soluğun atmış gibi gördüm .
Aslı :
İyi olmaya çalışıyorum abicim , arada sırada baş dönmesi oluyor oda hamilelikten kaynaklanıyor  Allah'ın izniyle pazartesi günü sonuçları almaya gideceğim inşallah temiz çıkar , doktor hamilelikten kanım düşük çıkacağını söylüyor .
Süleyman bey :
Allah'ın izniyle temiz çıkar inşallah .
Aslı ve yengesi içerde bulaşıkları yıkarken çocuklar oyun oynarlar .
Saat epeyce ilerler yatakları hazırlarlar.
Herkese iyi geceler dedikten sonra Aslı yatmak icin odasına gider .
Sağa döner sola döner birtürlü uyuyamaz .
Aslı'nın annesi 2  yıl önce kanserden dolayı vefat etmiştir . Babası başka biriyle evlenmiştir. Aslı'nın öz 3 tane abisi ve 1 tane kız kardeşi vardır .
Aslı rüyasında annesinin kendisine " kızım dikkatlı ol az kaldı der "
Aslı birden kalkar iyice terlemiş korkmuş bir vaziyette su içmek icin mutfağa gider su içerken eli titreye titreye içer . Aslı abdest alıp namazlağı  serdikten sonra annesi icin dua etmeye başlar . Namazı bittikten sonra çocukları kontrol edip odasına gider.
Sabah güneşinin içeri vurmasıyla Aslı gözlerini açar yavaşçacık kalkar yataktan . Yastığın üzerinde dökülmüş sac telleri Aslı hep saçları döküldüğü icin pek umursamaz .
Elini yüzünü yıkadıktan sonra kahvaltıyı hazırlarken yengesi kalkar "günaydın Aslıcığım" Aslı'da "günaydın yenge" beraber kahvaltıyı hazırlarlar .
Yatakları toplayıp sofrayı sererler. Hep beraber yedikten sonra yengesi ile evi temizlemeye başlarlar. Evi temizlerken Aslı'nın başı döner birden koltuğa tutunur .
Yengesi:
Aslı iyimisin ?
Aslı :
Başım dönüyor arada sırada oluyor genellikle.
Yengesi :
Hayırlısıyla pazartesi olup sonuçları alsaydık .
Aslı:
Aynen
Temizlik biter aradan bir gün geçer Aslı'nın eşi gelip çocuklarıyla vakit geçirdikten sonra ile tekrar çıkar pazar akşamına doğru Aslı çantasını hazırlar . Yarın sabah doktora gidecekti çünkü .
Çantayı hazırlayıp evin kapısını kitlerken Allahım sana emanet ediyorum diyip kitler .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mucize bebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin