Všechno mi to najednou začalo dávat hlubší význam,než předtím.No vlastně počkat,předtím to žádný význam ani nemělo.
Martinův byt.Kde vzal klíče od Martinova bytu?Oni to všechno naplánovali?Na mě?Podvod?Proč?Jak?Kdo v tom jako všechno jede?
,,Počúvaš ma vôbec?!?"
,,Jo,teda ne promiň mi to"
Chtěla jsem si jít vzít vodu do kuchyně,ale on bouchl rukou do stěny těsně vedle mé hlavy,čímž zastavil můj dosavadní pohyb.Hlasitě zalapám po dechu a upřu svůj zrak především na jeho oči.
Jsou plné emocí,citů a touhy?
Ano,přesně tak,touhy.
Asi mám konečně důvod bát se,ale já se prostě nebojím.,,Nikam nejdeš":zavřčí a chytí mě za zápěstí.,,Musíme si spolu něco vyjasnit":pípnu skoro neslyšně.,,Nie!''
,,Ja si musím niečo vyjasniť s tebou.":změní viditelně tón svého hlasu,který mě přivádí do rozpaků.,,Len ma nechaj hovoriť ".
S obavami kývnu,ale nemám z toho dobrý pocit.,,Nechápeš ako silné puto k tebe mám..Ale ani ja ti to nedokážem vysvetliť"Odmlčel se a podíval se mi hluboko do očí.,,Viem len jedno .... Ublížil by som ti ... Ani nie málo, ani moc.Nevím ... Len mi skús dôverovať."
Povolil stisk své ruky a dotáhl mě k oknu.Pršelo.Hleděla jsem ven,dokud si mě k sobě neotočil.
Pak jsem ucítila jeho rty na těch mých.Bylo to....Uklidňující a zárověň bouřlivé.Jako by ve mně něco doslova explodovalo.Došlo mi,že jsme oba čekali na tu správnou chvíli.Nemohla jsem se odtrhnout,a jak jsem postřehla tak ani on ne.Když jsme se konečně odtrhli hrál mu na tváři veliký úsměv.Neodolala jsem a musela jsem ho taky na oplátku obdařit vřelým úsměvem,jako projev mých emocí.
,,Takže to znamená"?
Kývne a obejme mě.,,Len keby som niečo skúšal a vadilo by ti to, řekni.Já nie som ako ostatní, ale tým ťa teraz nechcem trápiť ".,,Dobře,ale měla bych už jít".
,,Zostaň.":udělá nejvíc cute psí očka a zamrká.,,No tak jo".
,,Ha,Já to vedel"!
,,No a co budeme teda dělat?"
Po chvíli jsem si rukou zakryla pusu,protože jsem si uvědomila,jak perverzně a divně to z mé strany vyznělo.On se jen uchechtl.,,Pozrieme na film, niečo vyberiem".Odlehlo mi že to nebral tak vážně,jak to možná vyznělo.
Já se tedy zamkla v koupelně.
Napustila jsem si vanu a mezitím jsem si rozpustila své vlasy a vyčistila si pleť.Ve vaně jsem byla tak půl hodiny,vzhledem k tomu,že jsem si myla vlasy.Použila jsem nějaký dámský šampon,myslím že je Lily,přece jen má s Martinem nějaký ten ,,vztah" a asi sem teda logicky jezdí často.Vylezla jsem z vany a osušila jsem se,no a pak jsem zjistila,že jsem si zapomněla tričko na spaní.
,,Same"?
,,No?"
,,Půjčil by si mi nějaké dlouhé tričko?"Slovo ,,dlouhé,, jsem zvýraznila,protože i doma spím jen v dlouhém tričku a ve spodním prádle.Po chvilce slyším slabé ťukání na dveře.Zabalím se do ručníku a odemknu.Sam mi jen podá své tričko a odejde.Obléknu se a dojdu za ním do pokoje.
Sedí na posteli s notebookem a čeká na mě.Pustí nějaký akční film,ale na mě toho dneska bylo poměrně dost,takže se uvelebím a oddechuju.
Poslední,co cítím než usnu je pusa na mé rozpálené čelo.
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
ФанфикOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler