48. Kapitola

1.8K 158 10
                                    

Nevedela som čo im na to povedať a tak som sa obliekla a išla som na raňajky.

Rose a Dom vyšli chvíľu po mne tak som ich pred Veľkou sieňou počkala a vošli sme dnu spolu.

Tam som uvidela sedieť to sväté trio, Jamesa, Freda a Alexa. Sadli sme si pred nich a začali sme jesť.

Ja som si zobrala chleba so šunkou.

Rose, Dom, Fred a Alex sa začali o niečom veľmi búrlivo rozprávať a mňa z tej konverzácie úplne vynechali. Ako by som bola duch čo vedľa nich sedel.
Pozrela som sa pred seba na Jamesa a vyzeralo to tak, že bol na tom rovnako.

"Dobré ránko," povedal.

"Dobré,"

"Ako si sa vyspala?" Opýtal sa a ja som sa naňho prekvapene pozrela.

Zaujíma ho ho ako som sa vyspala?

"Celkom dobre," povedala som a zahryzla som sa do chlebu.

"Takže typujem, že máš veľa energie," povedal opatrne.

"Je to možné, prečo?" Podozrievavo som sa ho spýtala.
On sa uškrnul a začal hovoriť:

"Keďže si mi vtedy nedoupratovala tú izbu a dnes je nedeľa a viem, že na dnes nič nemáš, tak mi napadlo, že mi ju upraceš dnes, vieš, aby si mala cez týzdeň pokoj," usmieval sa ako slniečko na hnoji a odkusol si z jablka.

"Merlin odkiaľ vieš, že nič nemám? Čo ty vieš, možno mám nejakú stretávku s niekym, alebo rande,"

Neveriacky nadvihol obočie.

"Ako fakt?" Povedal znudeným hlasom.

Merlin on ma tak dobre pozná, to je až nemožné!

"Fajn!" Vyšlo zo mňa, "keď sa naraňajkujem tak ti upracem tú tvoju poondiatu izbu," povedala som znechutene.

"Normálne robíme pokrok, predtým som bol vždy, podľa teba, poondiaty ja ale teraz to je moja izba, ešte chvíľu takto a tá poondiatosť úplne zo mňa opadne," povedal a spokojne napäl plecia..

Merlin ja som sa zamilovala do blázna!

Doraňajkovala som a s Jamesom sme išli do jeho izby.

Ostatní si ani nevšimli kedy sme odišli, alebo že sme vôbec odišli.

Pomaly som otvorila dvere a vošla som dnu. V strede izby som zastala a s otvorenými ústami som sa pozerala na jeho kútik.
Na jeho posteli bol taký bordel, ešte horší ako naposledy.
Nechápem to, veď keď som mu raz išla doniesť tričko mal v skrini poriadok.

Podišla som k jeho posteli a začala som triediť oblečenie.

Zrazu som natrafila na jedno oranžové tričko kde bolo nakresléné divčatko, ktoré malo na hlave mašličky. Nachápavo som sa naňho pozrela. Že by James nosil také veci?

Zdvihla som ho do vzduchu a uvidela som, že bolo moc malé na to, aby si ho James obliekol.

Prehrabala som sa v ďalších a našla som v tej hromade oblečenia ešte ďalších päť takých malých tričiek.

"James?" Opýtala som sa ho.

"Uhm?" Povedal a ani sa na mňa nepozrel.

"Ty nosíš dievčenské tričká?" spýtala som sa a on sa v šoku na mňa pozrel.

"Nie, prečo?"

Zdvihla som to ornažové tričko do vzduchu.
Videla som ako sa začal červenať.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang