Harry's Pov
Pentru a treia oară, Niall încearcă să-mi dea un pahar.
- Hai, omule. Doar o băutură, e ziua ta de naștere de douăzeci și unu, tipule - nu e ilegal să bei!
Pentru că mă va scoate de aici, mai liniștit, în cele din urmă m-am liniștit.
- Bine, voi bea o băutură. Dar numai atât.
Zâmbind, își trage paharul înapoi și apucă sticla de lichior din mâna lui Tristan.
-Bine atunci. Cel puțin să ai unul potrivit , spune el.
Îmi închid ochii înainte de a lua o gură din lichidul întunecat.
- Bine, asta-i tot. Acum mă poți lăsa în pace , i-am spus și el afirmă dând din cap.
Mă îndrept spre bucătărie pentru a lua un alt pahar de apă, iar Zed, dintre toți oamenii nenorociți, mă oprește.
-Aici, spune el, dându-mi telefonul meu. L-ai lăsat pe canapea când te-ai ridicat.
Apoi se întoarce în camera de zi.
Tessa's Pov
După două ore, las tortul pe tejghea și mă îndrept spre etaj, ca să-mi șterg machiajul și să mă schimb înapoi în pijamalele mele. Asta se întâmplă de fiecare dată când mă las să-i dau o altă șansă. Realitatea mă împușcă în față.
Chiar credeam că vine. Sunt așa de proastă. Am fost la parter și i-am făcut o prăjitură. . . Doamne, sunt o idioată.
Îmi iau căștile înainte să mă las să plâng din nou. Muzica se revarsă în urechile mele, întinzându-mă pe pat și fac tot posibilul pentru a nu fi prea tare pentru mine. A acționat atât de diferit aseară - mai ales într-un mod bun, dar mi-e dor de remarcile lui perverse și nepoliticoase pe care pretind mereu că le urăsc, dar le iubesc în secret.
Mă bucur că Liam nu a venit să-l salute când l-a auzit plecând acasă. Încă mai aveam o mică speranță și m-aș fi uitat chiar mai ridicol, dacă nu mi-ar fi spus vreodată asta, bineînțeles.
Mă întorc și sting lumina de pe noptieră, apoi ascult încet muzică. Dacă aș fi fost acum o lună, aș fi sărit în mașină și m-aș fi dus la acea casă stupidă să îl întreb de ce naiba mi-a spus că vine. Dar e acum și nu mai am în mine putere să mă lupt cu el.
M-am gandit să-mi pun căștile în urechi și zgomotul care mi-a venit prin acestea m-a speriat.
E Harry. Și e aproape miezul nopții. Nu răspunde, Tessa.
Trebuie să mă forțez să ignor apelul și să-mi închid telefonul. Mă întorc și pun ceasul deșteptător pe noptieră și închid ochii.
Bineînțeles că va fi beat, dacă mă sună după atâta timp. Trebuia să fi știut asta.
Harry's Pov
Tessa nu răspunde la apelurile mele și mă enervează. E ziua mea de naștere de cincisprezece minute și nu răspunde la telefon?
Probabil ar fi trebuit să o sun mai repede, dar totuși. Nici măcar nu mi-a răspuns la mesaj. Am crezut că am avut o întâlnire frumoasă ieri și chiar a încercat să mă dezbrace. M-a ucis să spun nu, dar știam ce s-ar întâmpla dacă am fi mers acolo. Nu trebuie să profit de ea acum, chiar dacă vreau să o fac.
-Cred că o să plec, i-am spus lui Louis, determinându-l să se despartă de bruneta cu pielea întunecată pe care, evident, a plăcut-o.
-Nu, nu poți să pleci încă, nu până .... oh, acolo sunt!, Spune el și arată.
CITEȘTI
After 2
RomanceContinuarea de la cap 185 Relația dintre Harry și Tessa este complicată și e foarte greu de întreținut, deoarece intervine gelozia. Vrei să afli povestea lor?