1.

4K 192 2
                                    

Jmenuji se Carly Black, ale kamarádi mi říkají Carr nebo Carrie. Bydlím s rodiči v Pardubicích a jsem jedináček. Ráda koukám na YouTube, nejraději mám MenTa, Wedryho a Baxe. Jednoho dne jsme se s rodiči rozhodli jet na dovolenou. Jeli jsme do Španělska, takže jsme letěli letadlem. Právě díky tomu to všechno začalo...

Den odletu...
Sedíme v letadle. Já u okénka, mamka uprostřed a táta u uličky. Před námi je únikový východ. Jako vždy jsem si přála, abychom ho nepotřebovali. No nic, do uší sluchátka a jde se spát.

O pár minut později...
Už jsem zase vzhůru. Zrovna si kreslím, když se najednou ozve strašná rána. Mamka a táta zbledli a někdo začal křičet, že hoří motor, mamka se začala modlit. Mám strach. Ozvala se další rána. Začali jsme padat na zem. Pod námi byla voda, naštěstí jsme ještě byli v Česku. Ucítila jsem naráz a slyšela křik. A pak jen tma a zima. Probrala jsem se až v nemocnici. Když přišel doktor, začal se ptát, jak mi je a jestli mě něco nebolí. Když jsem odpověděla, že ne, začala jsem se vyptávat. Zajímalo mě, kde jsou rodiče. On se na mě podíval soucitným pohledem a mně to bylo jasný. Zemřeli. Oba. Zeptala jsem se, jak to bude dál. Prý pro mě přijede můj bratr. Já mám bratra?! Proč mi o něm rodiče neřekli! Chci ho vidět. Chci vědět jak vypadá. Najednou jsem na něm začala strašně lpít, on byl to jediné co mi zbylo z rodiny, jak se asi jmenuje? Kvůli vymýšlení jmen jsem usnula. Vzbudila mě až další den sestřička. Dneska jedu domů, abych si vzala věci a půjdu bydlet k bráchovi. Pořád nevím, jak vypadá. Přijel pro mě můj nejlepší kamarád.

U Carr doma...
Je to pro mě těžký, ale mám zbaleno. Můžeme vyrazit.

Lucy

You are my new family?! |MenT| Kde žijí příběhy. Začni objevovat