6.BÖLÜM

9.7K 139 2
                                    

Onceki bölümü yanlışlıkla yayinladım. Sonradan fark ettim. Bide obamayla harry nin hikayesini yazayim dedimde sonra içeri felan atarlar deyip yazmamaya karar verdim.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tam olarak ne dediğini anlamasamda başımı hafifçe salladım. Süt yüzünden mayışmıştım. Zayn gülümseyip alnımdan öptükten sonra beşiğin kenarlarından tutup indirdi. Beni yatırırken "iyi geceler meleğim." Deyip ışıkları kapatarak odadan çıktı. Yine yalnız kalmıştım. Dışardan yağmur sesleri geliyordu. Bugün olanları ve yarın olacakları düşundüm.(yoruldum amk.) Rahat bi pozisyon bulmaya çalışırken kıçımin acısıyla hafifçe inledim. Acıyordu hemde çok. Patronunu sevmemek normal bişey. Ama benimki çok farklı bir nefret. Boşverip uykuya daldım.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sabah uyandığımda yine o siktiğimin beşiğindeydim.*başka nerde olacaksa.
Gözlerimi açmamla kapamam bi oldu. perdeyi açan bi adet Zayn sinirlenmem için yeterli bi nedendi. Onun o yüzünü görmemle işkencenin başladığını anladım. "Günaydın aşkım." Diyince bende ona gülümseyerek "günaydın ibne!" Dedim. Oh rahatladım ayol. Sanırım biraz sinirlenmişti." Harry bugün daha iyi anlaşacağımızı sanıyordum. Hatta seni ögle uykusuna yatırmamayı bile düşünüyordum." Derken benim tek düşundüğum zaten ögle uykusuna yatmayacak olmamdı.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Uzgunum baya kisa oldu. Ama yoruma bugün atcam deyince yazmak zorunda kaldim. 3 den fazla proje odevim var. Yarin piknige gitcez pazarteside kurs var . Hepsi saliya ve sadece birine biraz baaslayabildim.

Daddy ?( Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin