8. rész

202 12 0
                                    

Hát kilehetett az? Jace.. gondolhattam volna. Nem mintha nem orulnek neki csak na azert ennyire hianyoljon valaki egy embert. Szia! Te mit keresel itt? Háát gondolta  átugrok. Csak úgy?? Ugye tudod hogy itt van a Melissa? Tényleg? Igen! Akkor rovidre zarom az ugyet. És megcsókolt es kiment az ablakon O-o. Hat nagyon meglepodtem az biztos. Pedig mar egyutt voltunk. Egy jodarabig neztem elore es utana lefekudtem aludni en is. Reggel hamar felkeltem. Melissa mar fent volt. Csinalt kajat. Lementem enni. Elkezdtunk beszelgetni. Hogy telt az este? Hat jol? Ez most kerdes volt? Jol telt. Valami rosszat almodtal? Nem. Nem almodtam rosszat. Amugy hallottad este az ablaknal azt a zajt? Ömm.. milyen zajt? Hat valami olyan volt mintha egy galamb beakart volna repulnj az ablakon de megfejelte. Ekkor elkezdtem rohogni mint az allat. De Melissa komoly fejjel nezett ram meg mindig. En meg csak rohogtem hogy tereljem a szot. Khkhmm.. Finom volt megyek oltozni szia! De! Ahjj.. ugy is kihuzom belole.
Mikor beertem a szobamba neki tamaszkodtam az ajtonak es lassan csusztam le. Uhh ez meleg helyzet volt... Megyek feloltozok. Csak Jace jart a fejemben ahogy megcsokolt... Eleg jo erzes volt de meg mindig furan erzem magam.
Valahogy nem állok készen erre a kapcsolatra..

Brown Eyes And You're Done!Where stories live. Discover now