Dört Manyak

394 10 2
                                    

Vagonda güzel manzarayı izledi. Özel bir yatılı okula gidiyordu, çok sevdiği papağanı ile.

Annesi, sevgili annesi, okulun sınavlarına girmesi için ısrar etmişti. Emin değildi. Eskiden gittiği okul sıkıcı bir devlet okuluydu. Ortanın biraz üstü bir Anadolu Lisesi. Diğer okulların -devlet okulu olsalar da olmasalar da- bu kadar sıkıcı olmadığını biliyordu. Şanslıydı, ona çatan manyaklar ya da korkunç bir ailesi yoktu. Ama yaşadıkları ona yetmiyormuş gibiydi, daha fazlasını istiyordu.

Özel okul... Tuhaf bir sınav yapmışlardı. Yazılı sınavın yanında, ki bu ilk elemeydi, herkesin "akşın" olmasını istemişlerdi. Akşın' ın ne demek olduğunu bilmeyenler kopya çekmeye çalışmıştı. Doğrudan sınav dışı olmuşlardı.

O ise, odadan çıkarken, "Kusura bakmayın, kendimi sizin için değiştiremem." demişti. Sınavı böylece geçmişti, hala şaşırıyordu.

Annesi okula gitmesi için ısrar etmişti. Ancak öğrencilerin ayda bir kere ailelerini görme izni vardı. O kadar. Bazen annesinin biraz kafa dinlemek için ısrar ettiğinden şüpheleniyordu.

Okulu kazandıktan sonra, okul hakkında ilginç ve herkesle paylaşılmayan bilgiler verilmişti.

#Bazı öğrencilerin özel öğretmenleri olur. Buna öğrenci karar veremez.

#Odalarda tek kalınır.

#Kızlar ve erkekler yatakhanesi birdir, ama kimse birbirinin odasına giremez.

#Evcil hayvanların bakımından öğrenci sorumludur.

#Özel öğretmenleri öğrenciye karışma hakkına sahiptir.

#Okula girmek kabul edilirse, bir yıl boyunca okulda okumak zorunludur.

#Okul bursludur.

#Öğrenciler birbirlerine zorbalık yapamazlar.

#Eğer bir öğrencinin birden fazla özel öğretmeni varsa, "en yetkili" özel öğretmeni ilk ayın sonunda seçilir.

#Yemekhanede "her şeyden ama az az" yemek yasaktır.

#Öğrencilerin giysileri özel öğretmenleri / yoksa yönetmelik tarafından belirlenir.

TANITIM SONU

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dört ManyakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin