Hayatımın Sürprizi

1K 27 9
                                    

Hayat hikayem oldukça yalın iken Özgür'ün hayatıma girmesiyle gençlik yıllarımı onunla, en iyi şekilde geçirdim diyebilirim.

Merhaba ben Lara. Asıl adım Dilara ama bana Lara denmesini tercih ediyorum. Bu sene ailemin İstanbul'a taşınması ile okulumu değiştirmek zorunda kaldım. Eski okulumda eziğin tekiydim ve herkes benimle dalga geçerdi. Mutluydum diyemem ama mutsuzdum da diyemem. Çünkü mutsuzum desem oradaki öğretmenlerime haksızlık etmiş olacağım.


Fazla güzel bir yüzüm yok. Yani kızlar için kategoriler oluşturulsa ben 'Fena değil' kategorisinde olurdum. Güzelliğe fazla önem veren biri değilim ve kendimde en beğendiğim özelliğim saçlarım. Saçlarımı çok seviyorum çünkü kendileri belime kadar uzunlar. Saçım sayesinde girdiğim bir ortamda dikkat çekebiliyorum.

Genellikle sade olmayı tercih eden bir yapım var. Eğer bana şimdi, hayatında ne gibi bir değişiklik isterdin diye sorsalar biraz aksiyon isterdim diye cevap verirdim. Dediğim gibi hayatım çok yalın. Ayrıca acayip sıkıcı. Fazla sosyal biri olmadığımdan dolayı sadece ders çalışıyorum. Ama istediğim için değil. Sosyal hayatım sıfır olduğu için ve gerçek bir arkadaşa sahip olmadığım için boş zamanlarımı ders çalışarak geçiriyorum.

Tek hobim; Şarkı söylemek. Şarkı söylemekten başka tam olarak yapmaktan zevk aldığım bir şey yok. Ayrıca tek hayalim ileride çok ünlü bir şarkıcı olmak. Gerçekleşmesi imkansız gibi görünse de benim içim umut dolu. Herkes "Aa Lara sen mi? O biraz zor ya." gibi tepkiler veriyor. Neyseki hevesimi kırmayı başaramadılar.

Yarın yeni okulumun ilk günü ve uykusuz kalıp zombi gibi görünmeye hiç niyetim yok. Kimseye dalga konusu olmak istemiyorum. Biraz fazla mı paranoyağım? Evet, kesinlikle öyleyim.


Hayatımın SürpriziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin