Kapitel 20

491 19 1
                                    

(Min synsvinkel)

Vi var alle tre meget spændte og nervøse. "Han skal bare videre han synger fantastisk" sagde jeg og krydsede fingrer for ham. "Han skal nok klare den" sagde hans søster.

Harry kom ud til os med tåre i øjnene og mit smil forsvandt. "Hvad så?" Spurgte jeg. "Jeg gik ikke videre" græd han. Jeg gav ham et kram og et kys på kinden. "Harry jeg sagde du havde talent og det har du også ellers var du slet ikke nået her til skat". Jeg tørrede en tåre væk fra hans kind aede ham på kinden. "Jeg vil gerne bare hjem nu" sagde han og tog mig i hånden. "Okay vi går nu" sagde hans mor. Jeg flettede mine fingre ind i hans og vi gik alle fire ud mod bilen. På vej ud kunne jeg se Harry ikke var den enste der græd.

"Hey stop alle sammen" råbte en stemme bag os. Alle stoppede op og vendte sig om. "Dommerne vil gerne se.... Zayn, Louis, Harry, Niall og Liam igen". Harry giv mig et kys og gik så med de andre fire drenge ind til dommerne igen.

(Harry's synsvinkel)

Vi stillede os ind på scenen ved siden af hinanden . "Drenge vi har besluttet at jeres talent er for stort til at gå til spilde så vi dommere har besluttet at I får lov at gå videre i x factor som gruppe hvis I kan holde hinanden ud". Vi kiggede på hinanden. "Det okay med mig" smilede fyren ved navnet Louis. "Osse her" kom det fra fyren som åbenbart hed Niall. "Jeg giver det også en chance" sagde fyren ved navnet Liam. "Okay fint" sagde ham der hed Zayn. Dig kiggede alle sammen på mig. "I behøver ikke kigge på mig jeg er hel med på den" smilede jeg. "Fedt" udbrød Louis. "Så ses vi næste gang dreng". Vi sprang op i luften af glæde.

Da vi kom ud mødtes vi med vores familier. "Hey drenge skal vi ikke tag hen og se det værelse vi skal bo på?" Spurgte jeg. "Jo hel klart" Svarede Louis. "Okay så ses vi der henne" sagde jeg.

Jeg gik med min familie med ud til bilen. Vi kørte der hen hvor drengene og jeg skulle bo det meste af tiden mens vi skulle være med i x factor. Vi ankom til stedet som de første. Vi besluttede at vente på de andre drenge inden vi gik ind. En bil parkerede lidt fra os. Ud kom Louis.

"Hey Louis". "Hey Harry hvorfor står du stadig her ude?". "Jeg ville vente til i kom så vi kunne gå ind sammen og se lejligheden". "Okay hvem hende den flotte?" Spurgte Louis og pegede over på

D/N. "Hey Hey fingrene væk hun er min" grinede jeg og tog hende i hånden. "Okay men pas på hende" grinede Louis. "D/N det her er Louis, Louis det her er min kæreste D/N". "Hej Louis" smilede D/N. "Han er en heldig fyr at have dig D/N" smilede Louis til hende. "Tak" grinede hun. "Har I egentlig fundet på et navn til bandet?" Spurgte D/N og puttede sig lidt mere ind til mig.

Kærester eller fjender?Where stories live. Discover now