http://www.vlive.tv/video/28150/
Това е първото.... събуждаш се и ти идва известие с тийзърче на Джонгхюн....седиш и превърташ пролсловутите 22 секунди слушайки нежното пияно казвайки си, че ако създаде песен като тази:
Ще си напълно неспособен да спреш да ревеш.
След това продължаваш търсенето си от предната вечер и попадаш на това:
Умирайки заради високия глас на Брендън, се чудиш дали да не се спреш вече.
Казваш си: "Не, защо пък?!", и изслушваш още поне 40 песни на Panic! At The Disco, които са ти в телефона. После си играеш с котката в продължение на час и получаваш няколко дрсакотини за отплата. Изглеждаш Pitch Perfect 2 и последните три епизода на пети сезон на Самурай Джак, като два от тях гледаш под душа с лаптоп на мивката. Отделяш следвашия час и половина да изсушиш и приведеш в приемлив вид чумата на главата си, защото знаеш че за това това кратко време няма да изсъхне сама. И тъй като денят няма как да е по-прекрасен трябва да пишеш отговор на имейл по немски, получваш не една, а две четворки по биология (щото нали нищо, че теста беше един, жената реши да даде две оценки)....
За капак, кифлето на класа, постоянно седи до кръша ти (ТАЯ РУСА ТИКВААА) и се опитва да го заговаря.
Но винги има поне едно хубаво нещо, даже прекрасно. И при мен това е един от най-любимите ми автори се съгласи да ти направи корица не, че някога е отказвала (сърдечни, душевни и всякакви други благодарности❤❤❤)...
А накрая един въпрос... Смятам да пиша история на английски и ми е любопитно колко от вас бихя чели.Бай бай😘
BINABASA MO ANG
Нещо като блог.?!?
RandomЕмиииии, това е нещо като блог, в който ще слагам предизвикателствата, които са ми дадени, ще ви говоря за глупостите от ежедневието. И! Ако на някой му се говори за нещо да казва, защото може и да се изчерпам бързо