1.Incepe relatia

899 10 11
                                    

Buna!Eu sunt Tania si am 17 ani.Este vara si eu nu am cu ce sa ma îmbrac .Vreau sa Merg la mall.Imi iau pe mine niște colanți subțiri si o bluza cu mâneca scurta.Afara sunt 35 de grade si eu mor de cald din cauza colantilor.Intru in H&M.Imi cumpăr o bluza albastra larga potrivită pentru ziua de azi.Mi-am m-ai luat si niște pantaloni scuti albaștrii  de blugi.Am plătit hainele.Acum merg grabita spre baia fetelor sa îmbrac hainele noi pentru ca cu cele vechi nu m-ai pot sta.
  Ies din baie si îl văd pe Vlad Munteanu....îl știu de pe YouTube.Nu sunt o fană deci nu voi sari in brațele lui ca alte fete.Eu nu-l bag pe el in seama,el nu bagă pe mine,e totul Ok.Acum ies din mall.Ma duc spre casa.Totusi nu știu de ce ,dar ,am rămas cu gândul la Vlad.Mi se pare ciudat.Eu nu-l plac,sau Ba da ?Nici nu știu ce simt pentru el.Nu-l plac dar ma gândesc la el.
   A doua zi ma întâlnesc cu BFF-ul meu,Mara.Vorbim de vreo jumătate de ora.Cred ca sunt gata sa-i spun despre Vlad.
  -Mara,eu am fost acum 4 zile la mall si l-am întâlnit pe Vlad Munteanu .
  -Ooo.Si ce ai făcut ?Ai filtrat si tu puțin cu el ?
  -Doamne....nu,nu te gândi la prostii.Eu nu l-am băgat in seama nici el pe mine.Credeam ca nu-l plac dar am rămas cu gândul la el.Tu ce zici sa fac ?
  -Sa nu faci nimic.Si oricum,dacă nu l-ai băgat atunci in seama ce mai poți face acum ?Nu ai nr lui,mailul,nimic.
-Ai dreptate.
  -Dar tu chiar simti ceva pentru el ?spune Mara chicotind.
-Pai am crezut ca nu,dar am rămas cu gândul la el.
  -"Dragoste la prima vedere" ,fată.
  -Of,nu se poate.....!
  -Bine Tania,te pup,nu mai pot sta de vorba.Paa!
  -Pupici!
  Cu zilele am uitat sa uit de Vlad,pana când...
Am fost cu niște prieteni la o terasa si l-am văzut pe Vlad.Toate sentimentele pentru el au reapărut."Doamne,simt iar ceva pentru el,nu...am iubit acum!Nu,gata!Ma despart de iubitul meu ca sa fiu cu Vlad !Dar nici nu am vorbit cu el.Nici mu știe cine sunt !Nu contează ,tot ma despart de iubitul meu!"
   -Cezar,îți dau papucii,pa!Pleaca acum de aici cu prietenii tai!
  -Ce de ce ?
  -Nu trebuie sa dau nimănui nicio explicație!Pleaca,spun eu cu lacrimi in ochi.
  -Nuu,nu plec,te iubesc !
  -Pleacă am spus!Acum!
  Iubitul a plecat cu prietenii săi.Nu cred ca am procedat corect.Daca am făcut vreo greseala?Nu!Nu am greșit nimic!Ma duc acum la Vlad,si așa e singur la masa.
  -Buna Vlad.Eu sunt Tania.
   -Buna.Ne știm ?
  -Nu ,sunt o fană.
   *in mintea lui Vlad*
  Ce pot sa-i spun ?Cum sa reactionez ?Oare sa-i dau nr de telefon ?E frumoasa fata.Pare deșteaptă si iubitoare .As vrea sa fiu iubitul ei dar dacă are iubit ?
  -Vrei sa îți dau numerul de telefon ?intreba Vlad.
   -Sigur!raspund eu neștiind cum sa reactionez .
-074********
    -Mersi!Ne auzim la telefon.
  •in mintea mea•
  Oare ma place si el de mi-a dat numărulul lui de telefon ?
Peste doua zile îmi fac curaj sa-l sun.
   -Alo ?
  -Alo?Cine dracu e la telefon ?
  -Tania.Stii ca ne-am întâlnit acum 2 zile la o terasa...
   -Aaa,Tania,scuze.
    -Vrei sa ne vedem azi ?spun eu grabita sa grăbesc lucrurile între noi.
   -Da ,vreau sa vin.
   -Ok.Deci ne vedem la Cinema la ora 16:30 ?spun eu.
   -E bine.Pa!
   •încheie telefonică încheiata•
  •in mintea lui Vlad•
  Oare ne iubim reciproc ?Sper ca da..vreau sa fiu iubitul ei !!
   -Cristi,m-am îndrăgostit !
    -De cine Ba ?
    -M-am întâlnit cu o fata la o terasa si m-am îndrăgostit de ea.Am vb cu ea la telefon si ne vedem azi la film.
   -Oo,bravi boss.Poate faci si ceva cu ea.
    -Da...!
  •Tania•
   OMG!E ora 14:30.Tebuie sa ma pregătesc.O sa-mi iau la film ceva lenjer si frumos .O bluza roz si pantalonii de blugi noi.Imi desfac parul si îl întind cu placa.Sunt gata.Iau un taxi si ajung la cinema.Il sun pe Vlad:
  -Alo?Vlad,unde ești ?
  -Pe drum .Ajung in 5 min.
   -Ok.Pa.
  Tania si Vlad intra in sala de cinema.Se termina filmul .Ies.
  Eu:
   -Ti-a plăcut filmul ?
   Vlad:
   -Nu prea am fost atent la film,mai mult la tine.
  Eu:
   -Vrei sa vi pe la mine acasă Vlad ?
   -Sigur.
   -Atunci hai!
  Am ajuns la mine.
  -Părinții mei sunt plecați deci suntem singuri.
  -Super!
    Ma Așez in pat cu Vlad si bem vin:
   -Frumoaso,ai chiloței sexy ca tine ?
   -Tu crezi ca-ti merge sa filtrezi cu mine ?
   -Pai dacă te plac?Ce sa fac ?Si nu nega faptul ca tu nu ma placi.
   -Pai nu neg.Te iubesc,zic eu ridicându-mi bluza.
   -Pai dacă așa e ,hai sa facem prostioare.
   Amândoi eram amețiți .Deci a fost ca un vis tot ce s-a petrecut .
   Vlad ma ia si ma pune pe pat .Imi ridica bluza de tot,îmi dai pantalonii jos si încălțămintea.Raman in chiloți si sutien.Vlad îmi da o palma peste fund si îmi spune:"Du-te si îmbracă-te sexi.Onduleaza-ti parul ,adu o sticla cu vin si epilează-te !"Eu asta am făcut.M-am epilat.Am luat un costum roșu sexi prin care îmi ieșeau sânii si la decolteu avea dantela neagră .Mi-am ondulat parul si am adus vin.
   -Uite-ma,puiutule.spun eu .
   -Așa!
   Vlad a venit si m-a luat.Mi-a desfăcut fermoarul costumului si am rămas in chiloți si sânii goi .
  -Ce buna ești ,pisicuțo.M-a pus pe burta lui ,sânii mi s-au turtit in pieptul lui.A început sa ma gâdile si După a început sa se joace cu sânii mei.Eu conștientă de ceea ce fac,m-am ridicat si mi-am pus sutienul si costumul înapoi.A fost superb.
    -Gata pisica rea ce ești ?Nu mai vrei sa ma mai joc cu sânii tai ?
     -Mai facem prostii,dar îmbrăcată.
      -Dar mu vrei si mai goală ?Sa te văd goală dacă tot te-ai epilat ?
     -Hai ca mi-a plăcut .Ma dezbrac.Iti dau ce am eu mai bun.
    -Hai!
 

Nu m-ai e nicio continuare.Asta este povestea.

 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O relație cu Vlad MunteanuWhere stories live. Discover now