1.

174 20 9
                                    

Както всяка сутрин се събудих точно в 8 часа, сам самичък , в жилището си. Облегнах се на студената рамка на леглото и гледах безжизнено в една произволна точка. След 2 часа алармата на телефона ми звънна и ме изкара от транса. Не знам защо навивах аларма , при положение , че всяка сутрин се събуждах в 8:00. Изключих я .Дори не си направих труда да се преоблека, отидох във всекидневната и включих телевизора. Не че ме интересуваше, какво дават по каналите, но тази тишина ме измъчваше. Докато ги превъртах, попаднах на един порно канал , и какво да видя- моя милост, запълваща Тифани. Тъкмо се бях загледал , когато телефонът ми звънна . Моят колега , Бекхюн, звънеше доста настоятелно. Рядко ми се обаждаше . Сигурно е нещо важно.

- Ало?

- Защо закъсняваш за извънредните снимки ? Ако не дойдеш до 20 минути на снимачната площадка , Чаньол каза , че ще поема и твоята работа . Няма да мога да издържа! ИДВАЙ ВЕДНАГА!- извика и затвори преди да мога да кажа , каквото и да било.

Зарадвах се ,когато ми каза , че ако не отида няма да се налага да правя тези неща. Но не исках заради мен Бек да бъде натоварен допълнително. Облякох първите дрехи , който видях. Какво пък. Така или иначе дрехи не ми трябваха за там, на където съм се запътил. След по малко от 15 минути бях на снимачната площадка. Съблякох якето си и се запътих към гримьорната, когато отсреща ми изскочи като изневиделица малкия Бекхюн. Огромна усмивка се появи на лицето му щом видя че съм дошъл.

- Побързай, защото Чеьонг вече те чака!

-Чакай малко !!!!! Та аз дори не съм чел сценария... от къде да знам какво точно трябва да правя?

- В гримьорната има сценарий.- извика той , като тичаше към тоалетната.

Започнах да се смея , заради ситуацията, в която беше попаднал. Но на него едва ли му беше толкова смешно . Точно преди снимки да го хване диария. Влязох в гримьорната и се съблякох. Останах само по боксерки.Дойде и личният ми фризьор Лей. Този човек правеше чудеса с косата ми. Този път сложи само гел и я разроши небрежно. Когато каза, че съм готов, си облякох халата и отидох в посочената в сценария стая. Влязох вътре и останах без думи...... Чеьонг беше толкова секси и опасна ,и сладка и невинна едновременно. Носеше дълги черни жартиери ,захванати за дантелените и черни бикини. А бикините бяха захванати за сутиена й. Свалих халата си. Легнах до нея и нежно обхванах ханша й . Започнах да поставям кратки и нежни целувки по тялото й, като започнах от врата й . И докато се усетя вече бях свалил еротичното й бельо,което ме възбуждаше допълнително. Обърнах я с гръб към мен и я поставих на четири крака... Вкарах от раз мъжеството си до край, а тя започна да стене неудържимо. Усещах , че скоро ще свърша, за това извадих члена си от нея и легнах на леглото. Чеьонг започна да прокарва ръка по дължината ми толкова бързо, че след един миг бях свършил в ръката й. Тя облиза течността ми и започна да поглъща пениса ми ,като започна да осуква езика си около него. След като се наигра ,аз станах и я положих в легнало положение. Качих краката й на врата си и яростно започнах да се забивам. Продължихме така, докато режисьора Чаньол не ни направи знак , че след малко трябва да приключим. След още 3 тласъка свалих краката й от врата си и започнах да я целувам нежно. Времето свърши и една от асистентките ми подаде халата, за да се облека.

*********************
Бележка от автора:
Здравейте, това е първата ми история, и бих искала да знам дали за сега се получава добре. Приемам критики 😄и бих се радвала , ако ми дадете някакви съвети

HUNHAN : Каквото сърцето нареди!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt