58.

38 8 4
                                    

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ Νέλλη-Chris με τα γράμματα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ BOLD!!

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!

<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<

Άνοιξα το e-mail και άρχισα να το διαβάζω.

Δεν είχαν καν φτάσει στη μέση και με τα χέρια μου έπιανα όλα τα γύρω αν το κείμενα.

Όλα είναι πραγματική ύλη.

Δεν κοιμάμαι.

Ακούμπησα το πόδι μου και ΟΥΑΟΥ! υπήρχε, ήταν όντως εκεί!

Τσίμπησα με τα νύχια και με όλη μου τη δύναμη το μέρος ανάμεσα στα δάχτυλά μου και... Εντάξει, ζω. Δεν είναι όνειρο!

《ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...》πήρα μία ανάσα και συνέχισα.
《ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ》

Η πόρτα άνοιξε και ο James μπήκαν μέσα απρόσκλητοι.

《Κατσαρίδα;》ρώτησε έτοιμος ο φίλος μου, κρατώντας στο χέρι εντομοκτόνο. Αυτός είναι άντρας!

《ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ》φώναξα πάλι και σηκώθηκα
Έτρεξα προς το μέρος του και τον αγκάλιασα σφιχτά.
《ΦΕΥΓΩ!》απάντησα ουρλιάζοντας μέσα στο αυτί του.

Το όνειρο μου είχε σχεδόν πραγματοποιηθεί.

《Τι;》ακούστηκε και η φωνή της Amanda από πίσω της και κατευθύνθηκε προς το μέρος της με ταχύτητα φωτός.

《ΦΕΥΓΩ!》επανέλαβα ενθουσιασμένη και την κούνησε πέρα δώθε.

《Πού πας;》ρώτησε σχεδόν τρομαγμένη και απομακρύνθηκε ελάχιστα από 'μένα.

《ΓΕΝΕΥΗ!!!》

《Γιατί;》συνέχισε τις απορίες της ακάθεκτη και φαινόταν να την ενοχλεί αυτό.

《Cern! Θα πάω στο Cern. Έκανα αίτηση μέσο του πανεπιστημίου και με δέχτηκαν. Με δέχτηκαν. ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ? ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ! ΣΤΟ CERN!》φώναξα ενθουσιασμένη και άρχισα να χοροπηδάω.

《Καλό ταξίδι》άκουσα μια βαριά φωνή από πίσω και γύρισα για να δω τον Chris.

Τι θέλει πάλι αυτός εδώ;

《Ευχαριστώ, θα σου στείλω καρτούλα》απάντησα ειρωνικά και τα παιδιά μας κοίταξαν εξεταστικά.

Ναι, εντάξει, το ξέρω. Είναι άκρως περίεργο να είμαστε εμείς έτσι, ενώ οι άλλοι νομίζουν πως ζούμε το μέγα πάθος! Λάθος. Ένας τέτοιος κενός άνθρωπος δενα μπορεί να νιώσει το πάθος!

Only With HimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora