O-l-a-m-a-z!!
Nee?? Babam ve yaninda iki beşik. üvey kardeşim mi var?? hemde ikiz. Birinin mavi birinin pembe beşiği var.Galiba biri kız biri erkek.Bunlari düşünmeden önce babam anneme bunu nasıl yaptı demem gerek!Ah sinirlerim yerinden hopladi.Cabucak ayakkabısiz dışarı çıktım. Sinirimin geçmesi için ona kadar sayiyordum.1-2-3... Birinin elini omzumda hissettim ki bu babam.Ona tam kizacaken ağzımı açtım birden babam ağzımı kapattı.
"Onların bir suçu yok bizim de" dedi.
"Nasıl ya sen bunu anneme nasıl yaparsın? bana nasıl yaparsın?"
"Bak kızım annenle biz boşandık.Aramizda sen dışında hiçbir bağ kalmadı şimdi ise annen bir trafik kazasında öldü. Bunu değiştiremeyiz.Sende bende."
Biraz zamana ihtiyacim var diyip Ayakkabılarımı giyip evden uzaklastim.Buralari bilmediğim için kafama göre biryerlerden geçtim. Sahile vardım en sonunda.Martilar, masmavi bir denizle karşı karşıyayım.Ben hep annemi denize benzetirdim.O kadar güzel di ki ona bakmaya doyamazdim.Mavi gözleri, beyaz teni ince uzun parmakları. .. Temiz havayı içime çektim. En yakındaki banka oturdum.Yarim saat, bir saat.iki saat derken havanin karardigini fark ettim.Peki şimdi ne yapacağım?O eve geri mi döneceğim? Tek çarem o başka seçeneğim yok.Kalkip eve doğru ilerledim.Babam ile Tuğçe oldukça endişelenmisler belliki.Yuzleri kıpkırmızı olmuş. Babam kapiyi açıp hemen bana sarıldı.
"Nerelerdeydin?" dedi.
"Size hesap vermek zorunda değilim!!" dedim kızgınca ve hemen yan odadaki süslü "Çocuk Odama" gidip bavulumu aldım. Biraz dolaba kıyafet yerleştirmistim onlarida hızlıca bavuluma yerlestirdim.Aceleyle 100 kiloluk bavulumu alıp dışarı çıkarken babamı hiç olmadan kadar öfkeli ve sinirli gördüm açıkçası korktum çünkü ilk defa babamı kızgın görüyorum "GERÇEKTEN".Babam sakin bir insandır çabucak hicbirseye kizmaz.
"Aaoo ne yapıyorsun sen??.Kolumu acıtıyorsun baba bırak kolumu!!"
"Sen ne diye gidiyorsun peki? Çocuğunun olması suç mu? Anla artık bunu Eylül annenle evli değiliz ve annen ÖLDÜ!"
"Yeterr artık şu sacmaliga son verin" diye haykirdi Tuğçe. Açıkçası o sesin ondan çıktığına pek inanamadım. "
"Bak Eylül biz seni çok seviyoruz ama onlarda bizim çocuğumuz beiraz anlayış göster lütfen" dedi.
"Tamam sana gerçeği anlaticaz
" GERÇEK? "