Capitolul 1- Începutul

95 5 3
                                    

Credem cu toti ca viata este minunata, frumoasa, fascinanta dar asta doar cand eram mici, unii ne maturizam prea devreme altii prea tarziu iar altii chiar deloc. Din fericire si nefericire eu fac parte din prima clasa, dar sa incepem cu inceputul.
Acum 14 ani mama mea m-a nascut, nu m-a iubit niciodata, cand aflase ca este insarcinata nu a mai putut face avort si asa am ramas pe capul ei o pacoste pentru ea si tatal meu, la fel un "om" care nu m-a iubit inca decand eram la mama in pantece, el iubeste bautura si jocurile de noroc, in fiecare seara vine beat si cu buzunarele goale din cauza pacanelelor.
Îmi amintesc cand intr-o seara venise asa de beat iar eu aveam examenul de capacitate si trebuia sa invat ce n-am invatat in anii de gimnaziu, a sosit acasa țipând, injurând de mama focului, eu mi-am pus castiile pe urechii si am dat drumu la melodia mea preferata "Disturbed-Hell".
Am auzit dintr-o data liniste, am sperat ca s-a culcat si că acum pot invata in linişte, dar ca de obicei m-am inşelat amarnic, era la parter vorbea la telefon dar extrem de frumos ceea ce m-a pus pe ganduri dar n-am mai stat să ascult, aveam o gramada de învățat.
Poate vă întrebați despre mama mea aşa-i? Păi nu m-a dorit deloc, nici nu mă iubeşte, niciodata nu mi-a oferit dragostea maternă de care aveam nevoie, niciodata nu a venit la serbările mele, în prima mea zi de şcoala eram singuru copil fara parinții alături, mama mea nu s-a interesat niciodata de mine sau daca sunt bine...
Mai aveam 2 luni pana la examenele de capacitate, eram emoționat dar mereu reuşeam sa ma liniştesc, defapt ea mereu reuşea, cu 5 luni în urmă am cunoscut o fata, pot spune ca prima mea iubire dar pe facebook, mai ales prin intermediul une-i pagini, am schimbat si numere de telefon, eu încercam sa fiu politicos iar într-o seara când ma intorceam de la antrenamente m-am gândit s-o sun să-i spun tot ce simt, da ştiu pare nebunesc pentru un baiat dar să fim serioşi, iubirea ne orbeste pe toți mai ales prima, am început sa vorbim şi am întrebat-o dacă vrea să fim împreună, răspunsul ei chiar m-a uimit, a acceptat imediat spunăndu-mi că si ea are aceeleasi sentimente pentru mine.
Am ajuns acasă, mereu aveam acelasi fior rece pe sira spinarii că se va intampla ceva, dar spre uimirea mea mama mă aştepta cu masa pregatita, întâmpinăndu-mă cu un zâmbet larg şi sărutâdu-mă pe frunte, nu s-a mai intâmplat niciodată acest lucru.
După ce am terminat de mâncat am ajutato să strângă masa, dupa ce am făcut o baie calda cu spumă aud țipetele lui, iar venise beat fără niciun ban certăndo pe mama, stăteam şi auzeam dar nu puteam face nimic s-o ajut...
A doua zi m-am intalnit cu Angela, iubita mea, am mers să vedem un film de dragoste apoi sa luăm masa la un restaurant select, chiar am mers foarte elegant eu preferând stilul sport zi de zi, ne-am simțit super împreuna mai ales fiind prima mea întâlnire cu o fată.
Am văzut că se făcuse tarziu aşa că am duso înapoi acasă si ne-am luat rămas bun, în acel moment ea m-a sărutat cu toată dragostea pe care mi-o purta, eram asa de uimit, fericit încât nu-mi mai doream nimic altceva decât să îi simt toată viața mea acele buze fine, moi şi cărnoase dar nu a durat mult până ce  uşa de la apartamentul ei s-a deschis, era tatăl ei bucurându-se ca am adus-o nevătămată pe fiica lui, mi-a mulțumit si mi-a urat noapte buna.
Am plecat şi eu spre casa fredonând un cântecel, totul era pustiu, se puteau auzi greierii cum cântă iar singura sursă de lumină erau felinarele, eram la câțiva metri de casă când văd o bătrânică, nu-i puteam vedea fața, era foarte straniu şi ciudat ca o femeie batrână sa fie singură la o oră aşa de târzie şi am întrebat-o dacă s-a rătăcit, dar ea cu o voce ca din altă lume m-ă întreabă:

-Tu...copilule, tu eşti Lucifer?...
Am înghetat auzind că-mi cunoaşte numele şi i-am răspuns încercând să par curajos:
-Da! Eu sunt Lucifer Morningstar.

Atunci loveşte cu bastonul în care se sprijinea iar un desen ciudat apare în jurul ei, era totul rosu plin de flăcări, nu puteam privi nimic dar am văzut că aceea bătrână sau aceea creatură nu era asa de inofensivă...

Fiul DiavoluluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum