they dont know about the 'i love you's

3K 108 54
                                    

“Dinlenecek şarkılar (sırf 1d’den, beni yargılamayın) : taken, more than this, little white lies, they dont know about us, half a heart, moments, over again… işte 1d tüm slow şarkıları açın siz. ama asıl tema olarak they dont know about us içeriyor.( şu something great ve right now hariç slow şarkılar olur) NOT: oral filan içerir ama daha yeni yazdığımdan acayip acemice, buda bir au memenin tekinden çıkan bir şey işte only god can judge me. -hale"

Nialler bir kez daha kendini kullanılmış ve yalana kanmış hissetti. Ki öyleydi, Niall Liam'ın her yalanına sırf sevgisi yüzünden kanıyor ve sonra onu bir kızla, bu Danielle yada Sophia olabilir, elele görünce delirmek üzere odasına kapanıyordu. Bir buçuk seneden fazladır sakladıkları ilişki aslında ilişki değildi, Liam'ın seçim yapması gerekiyordu.

Ne demişti?

"Tamam Ni, ondan ayrılacağım."

Olan neydi?

Liam Payne ve sevgilisi basketbol maçında görüntülendi.

Başka bir yalanı daha hatırlamıştı Niall. Liam onun omzunu sıkıp güven vererek "İnan bana Niall ikimizi açıklayacağımız zaman çok yakında ve söz veriyorum bu açıklamayı yaparken en mutlu iki insanı dünyaya göstereceğiz."  ama olan elbette ki Sophia ile gittiği partiden fotoğraflardı. 

İroniydi bu, gece yarılarında Sophia ile takılırken sarhoş ve bitkin halde Niall'ın evine dönerdi Liam, Niall sinirinden uyuyamazdı ama onun geldiğinde gözlerini kapatır, yaptıklarını dinlerdi. Liam içeri girerdi, bir yere çarpardı. Daha sonra kıyafetlerini çıkarır, yere bir yere fırlatırdı. Çarptığı yere küfrederdi ve yatağa kendini atıp Niall'a arkada sarılarak "Seni özledim bebeğim." diyip öperdi. Alkol kokusu, sigara kokusu, Liam'ın kendi kokusu Niall'ın ona olan kızgınlığını azaltsa bile silkinip Liam'dan kurtulur ve Liam orada sızar kalırdı. Ve ertesi sabah Liam erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırladığında Niall ona kızamayacağını anlardı çünkü bu ikisinin yaşadığı özel anlardan biri olurdu. Niall üstelemezdi çünkü akşamdan kalma Liam kafasına eseni yapardı, Niall'ı öperdi, ona sarılırdı. Oysa ayık Liam tamamiyle kontrollü davranırdı, bazen Niall ikisinin sevgili olduğuna bile inanmazdı.

Liam'ın kontrolü ele almasından nefret ederdi (yatak dışında). Yatakta kontrolü ele aldığında Niall nirvanaya ulaşırdı ve elbette şikayetçi değildi ama gerçek hayatta Liam'ın onu kontrol etmesinden nefret ediyordu. 

"Hayır Niall, sevgilin olamaz."

"Hayır Niall, açıklayamayız."

"Tanrı aşkına Niall, çocuklara henüz söyleyemeyiz."

Niall hala neden diğer üçüne söylemediklerini anlamıyordu. Her şey Liam'ın kafasındaki dünyaya uymak zorundaydı ama Niall ayak uyduramıyordu. Ve yakın arkadaşlarından kaçmak ilk zamanlar eğlenceli olsa bile şimdi çok zordu. Önceden küçük kaçamaklar için saklandıklarında acele sevişmeleri ikisini güldürürdü ama daha sonra Liam "Hayır Niall, şimdi olmaz." moduna girerdi. Önce Danielle'ye sonra da Sophia'ya katlanıyordu Niall ve Liam bir tane bile kıza katlanmamıştı. Demi Lovato'yla bir şey yaşamak istediğinde Liam'la kavga etmişti ve kalbi Liam'ı sevdiğinden dolayı üstelememişti.

1,5 seneye yakın olmuştu. 1,5 senedir bu ikisinin arasındaki saçmalığı saklıyorlardı ve Niall Liam için deli oluyordu ama bazen Liam öylesine piç oluyordu ki Niall onu bir güzel benzetmek istiyordu. Liam baskın taraftı, o patrondu ve Niall'ın kontrolü sadece onun elindeydi. Niall'ın Tanrı'sı Liam Payne olmuştu.

"Kimlerin sevgilisi var bakalım?"  diye soru sormuştu Niall'ın o an adını hatırlayamadığı talk show sunucusu. Zayn, Louis ve Liam kolunu kaldırdığında Niall da sırf inadına kolunu kaldırdı. Liam kafasını şaşkınca çevirip baktığında Niall göz temasından kaçınıyordu.

they dont know about the 'i love you'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin